H10 Rubicón Palace reviews

Schreuder Dobrescu
Laatst bijgewerkt: 10 april 2024

H10 Rubicon Place Playa Blanca. Voor mijn belevenis is HA10 Rubicon Plaza een vier steren en niet vijf. Ik heb als alleenstaande reiziger een leuk verblijf gehad, hoewel dit complex voor mij te massaal is met ruim 800 kamers gespreide over een groot terrein, met veel trappen. Het leek op een gigantisch kleurterklass, dus veel te druk. Ik heb genoten van mijn veel duurdere "superior" kamer met veel ruimte. Je kunt zo”n kamer ter plekken bijkopen .Het wordt zeer goed schoongemaakt en er ontbreekt aan niets in de kamer. Het personeel in het restaurant werkt heel hard en doet duidelijk hun best om het ons naar de zin te maken. Jammer dat sommige klanten niet erg beleefd gedrag vertoonden. Zeker jammer dat dit hotel drie kilometer ver van het centrum ligt en van winkels en boulevards. Jij kan wel tegen €1.40 de bus nemen. Als je geen all inclusief hebt (waar ik er een hekel aan hebt) , dan wordt het heel duur. Een flesje water is €2.80, een lunch uit buffet € 36/p.

Laatst bijgewerkt: 9 april 2024

Gigantisch groot hotel met alles erop en eraan, op afstand van strand en boulevard.

Gigantisch groot hotel met alles erop en eraan. Voornamelijk bevolkt door Engelse gasten. Voelde in het begin erg massaal aan, maar dat viel gaandeweg de week mee. 7 of 8 zwembaden. Gigantische pianobar. Een soort van theater waar in de avond een show wordt opgevoerd. Winkeltjes. Sauna en spa etc. Hotel is zo groot dat je met een golfkarretje naar je kamer wordt gereden. Door de niveauverschillen minder geschikt voor een rolstoel of mensen die slecht ter been zijn. Beloopbaarheid van de buurt valt tegen. Dichtstbijzijnde strand op 1,5km. Eerste winkeltjes aan een boulevard op 4km en pas na 6km iets van een stadje met een marktje op woensdag en zondag. Wandelschoenen meenemen dus, of een taxi nemen dan wel een auto huren. Eten en drinken gewoonweg geweldig. Uitstekende keuze. Dagelijkse thema's. Heerlijke smaken. Voor een buffet top. Prima kamers, maar verder niets bijzonders. Schoon genoeg. Wel douchen in bad.

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Prima hotel voor laagseizoen

Groots opgezet hotel aan de kust. Heeft de potentie om enorm veel gasten te ontvangen, waarbij wij in laagseizoen (februari) merkten dat er hier en daar al wat foutjes/mankementen waren. Denk aan niet opgeruimde tafels, geen obers in bar om drankjes op te nemen, en lange wachtrij bij inchecken hotel. Personeel is vriendelijk. Ontbijt en diner kwaliteit ruim voldoende, voor ieder wat wils en live en clean bereid. Kamer in hoofdgebouw was erg schoon en werd ook door housekeeping zo gehouden. Al met al zeker de moeite om te bezoeken in laagseizoen, met risico op schoonheidsfoutjes (afhankelijk van drukte, kamer locatie etc). Huren van auto wordt zeer zeker aanbevolen; weinig taxi’s in omgeving en naar playa Blanca toch wel een stuk lopen.

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2024

fijn resort

Heb het heerlijk naar mijn zin gehad in dit prachtig aangelegde resort! Hospitality is top, het eten in de a la carte restaurants valt soms tegen , maar het buffetrestaurant is top en heeft voor elk wat wils! kortom een heerlijke week niets doen achter de rug!

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2024

Oud hotel

Het buffeteten was niet lekker en weinig variatie. Niet alle liften deden het zodat vaak in de rij gewacht moest worden. Liften waren ook niet veilig. De deuren gingen niet altijd open. En er hebben mensen verschillende keren vastgezeten in de lift. Fohn in de badkamer was kapot. Geen strijkijzer aanwezig om je kleren te strijken. Het bed was te hard om goed te slapen. Dekens waren te dun. Witte bedbank in de slaapkamer was erg vies. Meeste personeel spreekt geen of matig engels. Vloeren zijn versleten. Op sommige plekken lagen losse planken.

Hr. H. Snijder
Laatst bijgewerkt: 27 november 2023

Een beetje oud en een hard bed

Laatst bijgewerkt: 23 november 2023

Mooi Hotel

Schoon hotel en alles keurig netjes.

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2023

Fijn hotel op een rustige locatie. Erg vriendelijk personeel.

Voor ons een eerste kennismaking met Lanzarote. Is erg goed bevallen. Hotel biedt prima faciliteiten om er een week met plezier te kunnen verblijven. Personeel is heel vriendelijk en attent. Verwacht geen culinaire hoogstandjes of top entertainment. Maar uitrusten en van de zon genieten lukt hier goed. Pak nog wat cultuur mee door een auto te huren en het eiland te verkennen. er is genoeg te beleven.

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2023

Prima all incl voor 5 dagen

Voor 5 dagen all inn prima. Nette kamers, goed verblijf. Het eten heeft weinig variatie. Nette kamers. In de buurt is niets te doen, dan ben je afhankelijk van bus of taxi.

voor het grote zwembad