Gran Castillo Tagoro Family & Fun Playa Blanca reviews

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2018

Niet slecht,maar ook niet WOW

Verbleven in dit hotel met echtgenote en nog een bevriend koppel ( dit koppel kwam voor de 2de keer sinds 3 jaar terug ). En zeiden dat de all inclusive formule al redelijk wat veranderd was.Op het eten,niets op aan te merken,maar de dranken zoals Carpirinha,Baileys,echte Gin zoals Henderick's was al allemaal bij te betalen.Heel veel Engelse toeristen met veel kinderen.We zeiden altijd tegen elkaar als we gingen eten,zie de parking met de Porsches ( Buggy's ) staan ook weer vol.Echt niet te doen,en onder de tafels waar ouders met hun kinderen zaten,het was er aan te zien,eten lag goed gezaaid onder de tafel.Een ijsje moest je s'avonds niet eten,daar was in gepampeld door de kinderen. Wel mooie kamer en goeie bedden,mooi zwembaden.Al bij al,het is niet slecht geweest,maar de volgende keer kies ik Adults only.

Laatst bijgewerkt: 24 april 2018

Mooi hotel, ruime kamers, goede service

Mooi hotel met mooie ruime kamers, van alle gemakken voorzien. Het hotel ligt in Playa Blanca, maar daar is niet heel veel te beleven (hoefde voor ons ook niet). Heel fijn dat er een adult only deel was, want het is een oord voor ouders met kleine kinderen. Het eten is goed, maar kan voor een 5 sterren restaurant wel iets gevarieerder. Het zwembad voor volwassenen is prima, voldoende bedden en parasols.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2017

Heerlijk tot rust komen

Mooi schoon resort en erg kindvriendelijk. Slim aangepakt door een adult zone, kinder zone en nog een gemixte zone zodat voor iedereen wel een plekje te vinden is. Eten is goed en gevarieerd en bij het ontbijt kan je lekker een eitje laten bakken op je favoriete manier. Hele grote mooie kamers, ongelofelijk! Enige minpunt zijn de cocktails die ze niet met de hand maken, maar als je een beetje tip geeft kunnen ze wel een lekkere mojito maken.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2017

mooi hotel

vriendelijke mensen fijne kamer veel kinderen mooi eiland mooie natuur heerlijk stil snachts

Laatst bijgewerkt: 5 april 2017

Heerlijk familie hotel

Super kindvriendelijk verblijf met uitstekende faciliteiten om totaal tot rust te komen.

uitzicht vanuit hotel