106 beoordelingen voor Bungalow Club Playa Blanca in Playa Blanca Lanzarote

7.2
    Danitsja
    op 08.03.2020:

rustig gelegen bungalow park

Ondanks dat ze bezig waren met het renoveren van de bungalows hebben we hier weinig last van gehad. Bungalow is ruim en netjes, goede hygiëne. Zwembad helaas nog koud, wij zijn dagelijks met de gratis shuttle bus van HL Paradise Island gegaan. Daar is leuke animatie en een warmer zwembad.

Rudy
    op 23.02.2020:

schandalig dat dit park geopend is tijdens totale renovatie

Er was ons verteld dat er enkele werkzaamheden bij het zwembad plaatsvonden. Aangekomen was het een grote bouwput. We zijn ons dood geschrokken. Overal bouwmaterialen, renovatie van bungalows. Onbegrijpelijk dat dit park was geopend. Veel gasten hadden er geannuleerd. Was ook bijna niemand. Op aanraden van notabene animatieteam, die zelf ook hun verbazing uitspraken ,geswitched naar HL Rio. Dit was perfect!!!!

Anne-marie
    op 26.11.2019:

mooi gelegen park dicht bij de boulevard

mooi gelegen park op loopafstand van de boulevard.
    Het park wordt momenteel gerenoveerd, wat ook wel nodig is, daar moet je nu doorheen kijken.

Eem
    op 22.11.2019:

Leuk voor een weekje zonvakantie

Leuk complex waar wordt geinvesteerd om het up to date te houden. Keurig schoon, goed en gevarieerd restaurant en vriendelijk personeel. Minpuntje waren de erg harde bedden en het feit dat de regel van het in lange broek verschijnen van de heren bij het diner in het geheel niet werd gehandhaafd.

Astrid
    op 20.11.2019:

Prima park voor de luie vakantievierder

Prima park,
    Eten helaas teveel vet ( gefrituurd of in veel Olie of boter gebakken. Als je warm wilt eten dan is het lastig om een gezonde maaltijd te eten.
    Dit geldt ook voor de lunch. Jammer dat er bij lunch geen mogelijkheid was om thee te drinken in restaurant. Ook dan teveel gericht op warme maaltijd.
    We hebben de indruk dat maaltijden teveel gericht is op vakantievierders uit Engeland.
    Verder geen naleving op kledingvoorschrift tijdens diner.

Monique
    op 17.05.2019:

Beetje gedateerd. Onderhoud nodig. Drinken veel te zoet, cola niet te drinken

We hadden incl waterpark geboekt voor onze kinderen. Dit viel zwaar tegen. Slechts een enkele glijbaan, zwaar verouderd, je kwam niet vooruit, sommige mensen kwamen er bebloed uit. Stelde totaal niets voor, was armoedig. En daar betaal je extra geld voor.

J
    op 29.01.2019:

Geweldige vakantie gehad

Goed hotel,eten,drinken,service,schoon,netjes vriendelijk personeel,animatie leuk en vermakend,wij zouden er zeker nog eens terug naar toe gaan

Daisy
    op 09.08.2018:

Tegenvaller

In het hoogseizoen 12 dagen verbleven in dit hotel. Wij vonden het erg tegen vallen. Prijs/ kwaliteit slecht
    Er werd niet goed schoongemaakt, er was veel kapot en verouderd, vaak lange wachtrijen voor drinken te bestellen aan de poolbar.
    Het eten was goed, genoeg variatie en warm.
    We zijn al in verschillende landen en verschillende hotels geweest, maar deze was een van de minste.

• Danitsja
    op 08.03.2020:

Eten was erg lekker, dagelijks variatie, genoeg keuze voor iedereen. Verwarmd zwembad zou fijn zijn.

• Rudy
    op 23.02.2020:

Ga er niet naar toe. Verbouwing gaat nog tijd duren omdat de bouwvakkers zeer onregelmatig verschijnen volgens animatieteam.

• Eem
    op 22.11.2019:

aquajoggen in het zwembad

• Monique
    op 17.05.2019:

Bied frisdrank aan die te drinken is. Coca cola of Pepsi en niet te zoet. Huisjes renoveren, zowel qua onderhoud als inrichting. Bied het waterpark niet meer aan. Is een aanfluiting

• henny
    op 12.06.2018:

VeeBetere schoonmaak van de appartementen

« 1 2 3 4 5 6 7 8