Melia Sol La Palma reviews

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2020

Een mooi hotel pal aan zee

Het is een goed hotel met mooie kamers met balkon en voldoende ruimte. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is prima. Genoeg keus. De eetzaal is wel behoorlijk vol en druk. Soms moeten zoeken naar een tafeltje Een heel fijn verblijf gehad.

Laatst bijgewerkt: 18 november 2019

top locatie

geen spa helaas, wel goede locatie em prima ontbijt

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

geweldig hotel

ochtend eten zeer uitgebreid avond eten minder, was goed maar erg eentonig, hotel schitterend ,op loopafstand restaurants en n paar winkeltjes stelt niet veel voor ,eiland is prachtig n hele mooie vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

mooie ligging, goede kamers, slecht eten en onvriendelijk personeel

Het personeel, met uitzondering van de kamermeisjes, is erg stug en onvriendelijk. We merkte wel als je duits of spaans bent je niet stuk kan en als je nederlands bent je er een beetje bijhangt. Het personeel is chagrijnig en werkt langs elkaar. Het avondeten was ver beneden peil b.v. slappe koude friet en weinig variatie.Neem geen crediet want ze zetten drankjes op je rekening terwijl je allang bent uitgecheckt. en zie ze dan maar te overtuigen dat je het niet was.

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Prima hotel , mooie ligging

Wij hadden appartement geboekt en zijn daar 3 dagen geweest toen verhuist naar hotel met ontbijt omdat appartementen gerenoveerd werden. Deze waren idd verouderd. Hotel was prima, mooie gerenoveerde kamer met airco en zeezicht. Prima ontbijt. Leuk zwembad. Voor de kinderen is er weinig te doen er is wel wat animatie maar dit is minimaal. In de avond zijn er optredens maar helaas is dit binnen en niet sfeervol. Alleen de shows zijn leuk.

Laatst bijgewerkt: 11 juli 2019

Goed hotel onvriendelijk personeel aan,de receptie

Wij vonden sol la palma een goed hotel en schone appartementenaleen het personeel aan de receptie vonden wij niet echt vriendelijk en spraken alleen Duits en als wij engels praatte dan zeide ze dat ze ons niet konden verstaan jammer dat we zo behandelt werden voor ons geen sol la palma meer

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2019

Hele fijne ontvangst en heerlijk zwembad, ruime kamer, heerlijke badkamer

Laatst bijgewerkt: 7 april 2019

Is prima resort

Je komt er niets te kort er is een supermarkt. Een zwembad waarin je echt kunt zwemmen

Laatst bijgewerkt: 6 april 2019

vertrouwd en thuisgevoel

Vriendelijk en mooi hotel. Buffet was wat teveel van het goede, maar het bakken en koken ter plekke was echt goed. Ontbijt was heerlijk en goed. Zwembaden mooi, vooral het zwembad aan de oceaanzijde met mooi uitzicht op de oceaan.

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2019

prima Hotel

prima hotel, vriendelijke mensen. Heel schoon, prachtige ligging! geweldig ontbijt en diner.

hotelkamer bed
Één van twee zwembaden