4 beoordelingen voor Hotel Atlantico Playa in Puerto Naos La Palma

7.2
    john
    op 25.01.2012:

Afschuwelijk gehorig appartementencomplex

We zaten aan de achterkant van het gebouw. We konden niet op het balkon zitten vanwege de auto uitlaatgassen en er stond een andere complex dicht achter de onze dat de zon ook niet op je balkon kon komen .
    Afschuwelijk gehorig in het complex en je hoorde alles van de buren. We hebben nog nooit zo'n slechte appartement gehad . Geen aanrader

• Expert
    Wendela de Koning
    expert beoordeling
    op 20.12.2011:

Kleinschalig, sfeervol ingericht appartementencomplex gelegen aan de gezellige boulevard van Puerto Naos.

Alma
    op 24.02.2010:

Aan zeezijde 5 fijne appartementen. Binnen zee- of achterzijde geen voorkeur mogelijk.

Je kunt alleen voorkeur zee- of achterzijde opgeven. Je hebt geen zeggenschap op welke verdieping je terecht komt. Wij vroegen 2e en kregen 1e. Dat was o.k., gelukkig niet 3e of 4e want dan hadden we geen uitzicht gehad omdat de balkons daar een dichte voorkant hebben. Bovendien zijn die balkons niet overdekt.
    Er zijn grotere en kleinere appartementen, soms wordt een te klein appartement aan teveel mensen gegeven. Wij boften met het onze. De zeer vriendelijke gastvrouw heeft geen invloed op toewijzing, tot haar grote spijt.
    De inrichting is goed genoeg. De uitrusting wat beperkt.

Een minpunt is dat vlak voor de deur een terras is dat van 16.00u tot 01.00u voortdurend muziek speelt. Je hoort het met dichte schuifdeuren tot in de slaapkamer achterin. Na een paar dagen kon ik het van me af zetten en het accepteren.
    Het is geen rustige plek. Ik vond het leuk dat we op de boulevard uitkeken en midden in het gebeuren zaten. Het is geen plek om tot rust te komen.

Rita
    op 04.01.2010:

Leuk appartement op een prima locatie.

Mooi groot appartement in een klein flatgebouw direct aan de boulevard van Puerto Naos. Geen overdadige luxe, maar prima basics. Voorzieningen in de keuken had iets beter gekund, slechts 2 kookpitten en 2 pannen.
    Alles keurig schoon bij aankomst, verder is er niet meer schoongemaakt (waarschijnlijk door de kerstdagen). Wel regelmatig schone handdoeken etc.

• Expert
    Wendela de Koning
    expert tip
    op 20.12.2011:

Atlantico Playa is geschikt voor diegene die houdt van kleinschaligheid en eenvoud. De appartementen met zeezicht liggen aan de boulevardzijde waar 's avonds enige bedrijvigheid op enkele terrasjes is, de achterzijde is rustiger maar biedt uitzicht op de vrij dichtbij gelegen overburen. In Puerto Naos zijn verder wat winkeljtes, wat terrasjes, een supermarkt, een geldautomaat, een internetcafe, een duikschool, een fietsenverhuur en een bushalte. Het strand voor de deur is een van de mooiste van het hele eiland en voorzien van alle faciliteiten. Maar blijf vooral niet alleen Puerto Naos. Huur een auto of een fiets en ga het eiland verkennen ! Mooie natuur en enkele leuke plaatsjes. Het massatoerisme is hier niet aanwezig.