Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 8 juli 2023

Kost wat, maar dan krijg je ook alles!

Het ontbreekt hier aan vrijwel niets, super vriendelijk personeel, goed entertainment, ligging(strand, clubs, vliegveld etc..). Buslijn #14 brengt je naar hartje Ibiza stad. Goede restaurants, dranken. Alles top. Klein puntje van kritiek. Het nieuwe zwembad mocht wat dieper(koeler). :-)

Hr. B.G. Nijland
Laatst bijgewerkt: 10 november 2022

Geweldig Hotel

Vriendelijk personeel schoon hotel en erg veel keuze met eten !!

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Aardig en behulpzaam personeel

Goed eten, vriendelijke mensen, netjes en heerlijk met kind(eren)

Laatst bijgewerkt: 13 juli 2022

Een fantastisch resort.

Hier ontbreekt niets. Alles is goed. Eten, het personeel de kamers.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

Netjes en vriendelijk

Alles naar wens voor een vakantie om even uit te rusten, niet om actief te zijn.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2019

In het algemeen goed hotel wat vlakbij de luchthaven ligt.

De kamer in het hotel viel voor mij echt tegen. We hadden een badkamer met bad waar ook in gedoucht moest worden. Rond om het bad en naast het douchescherm zat veel schimmel. Kortom was het allemaal wat ouder.. zoals ook de haarfohne die was ook aan vervanging toe.. vooral voor een 5 sterren hotel had ik als net wat beter verwacht.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Alles ok. Fantastische optredens Super aardig personeel ...............

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

zoals voor ons al 10 jaar perfect

de kamer is perfect.dagelijks wordt er goed schoongemaakt.ontvangst aan de receptie is vriendelijk en efficient.het eten in het restaurant is goed en gevarieerd.het bedienend personeel is vriendelijk en behulpzaam

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Heerlijk en mooi hotel.

Ruime 2 persoobskamer met bubbelbad. Service en schoobmaak is prima. De shows die deels door team is verzorgd zijn super! Nadeel is de handdoek op de bedjes bij het zwembad. Verwacht je niet bij 5 sterren hotel. Ligging aan het strand is fijn!

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2018

Top accomendatie

Erg mooi verblijf kom zeker nog eens terug. Het eten en drinken is super. Personeel is super behulpzaam