Abora Interclub Atlantic by Lopesan Hotels reviews

van Rijthoven
Laatst bijgewerkt: 26 april 2024

Uitstekend hotel met vriendelijke mensen en heerlijk eten, jammer dat kleintjes niet van de glijbanen kunnen.

We hebben een hotelkamer gehad met twee aparte kamers. Dat was echt ideaal met de kinderen van 2 en 4. Zij sliepen in de woonkamer in campingbedjes (naast de bank en tv) en wij in de andere op volwaardige bedden. Naast de slaapkamer was via het halletje een grote inloopkast met koelkast. Echt super fijn voor een gezin met jonge kinderen. Enige nadeel op de kamer was dat je via de woonkamer naar het balkon moest dus dat als de kinderen op bed lagen we niet naar balkon konden om ze niet wakker te maken. Tweede nadeel is dat de woonkamer geen deur heeft dus dat je de kinderen niet echt kan afsluiten. Eigenlijk zou het beter zijn om de twee slaapkamers om te draaien. Het hotel heeft uitstekende faciliteiten. 1) eten De buffetten zijn uitgebreid en er wordt e.e.a. vers bereid waardoor je niet alleen gaarkeuken voedsel eet maar ook echt een vers stukje vlees of vis op je bord hebt liggen. Er was elke dag voldoende keus zowel bij ontbijt, lunch als avondeten. Als je wilde kon je de hele dag eten bij de grote bar boven voor als de buffetten nog niet genoeg waren. 2) drinken Het drinken was heerlijk. Tapsap dus beetje kunstmatig maar prima smaak, tapfris met goede smaak en lekker veel bubbels, tapbier, tapwijn en sangria. Verder altijd water, spa rood. Wij zijn geen koffiedrinkers dus daar kan ik niks over zeggen. De bar bij het podium had veel keuze binnen all in, maar ook cocktails buiten de All In die dan weer net wat bijzonderder waren. 3) zwembaden De zwembaden zijn top. Je hebt een heel groot kinderbad waar altijd veel kinderen in de te vinden zijn maar ook genoeg ruimte is om echt te spelen. Een klein glijbaantje daar zou het kinderbad echt afmaken. Daarnaast heb je twee zwembaden die variëren in diepte. Ze hebben een stuk van zo'n 1.50 m en een stuk van 1,75. Je kunt daar heerlijk zwemmen. Temperatuur was voor april prima, maar als het wat kouder of bewolkter is zou wat warmer fijn zijn. Voldoende gelegenheid om ook echt te zwemmen. 4) glijbanen (grootste minpunt) In het laatste bad waren drie glijbanen. Helaas konden onze kinderen hier geen gebruik van maken. Je mocht niet samen (dus ouder kind of kind/kind) en je kind mocht er alleen af als het volledig zelfstandig kon zwemmen. Dus als het geen bandjes o.i.d. meer nodig had. Het hotel heeft een prima ligging. De trap naar het strand viel ons veel mee, was goed te doen. In de omgeving niet heel veel te doen maar per taxi zijn leuke plekken goed te bereiken. Voor het hotel is een standplaats met een bord met de vaste maximum prijzen voor de taxi's. Dat maakt het transparant en zorgt dus voor weinig gedoe. In het hotel waren de mensen extreem vriendelijk. Animatie had er echt zin in en straalde van energie. Helaas geen Nederlandstalige voor de kids, maar de minidisco was voor hen goed te volgen! Wij waren enthousiast!

Laatst bijgewerkt: 22 april 2024

heel fijn hotel

Alles is goed geregeld, de aankomst, de kamer, het eten en drinken. Jammer dat veel zonnebedjes kapot zijn. Wij zijn al vaker bij dit hotel geweest en toen waren de bedjes wel oke.

Hr. H. Jansen
Laatst bijgewerkt: 15 april 2024

Gezin vakantie

Superschoon complex, echt voor gezinnen met kinderen, tevreden over de keuken, all inclusive aanbevolen

Van Acker
Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Een week verlof geboekt all-in

Hotel in orde qua kamers, zwembaden, netheid. All-in viel zwaar tegen. Het eten was weinig gevarieerd, koud, slappe sla, slappe beschuitjes. Ook all-in drank geldt enkel voor locale dranken. Al de rest was bijbetalen. We zijn in andere restaurants gaan doen in de buurt om toch eens lekker te eten. Dure reis dus! Qua ligging ook afgelegen. Steeds taxi nodig.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Schoon hotel met fantastische tuin

Een goed hotel, schoon. Zou iets meer sfeer mogen maar dat is kwestievansmaak. Verder heeft het een goed zwembad met fantastische tuin.

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Prachtige week gehad

De accomodatie voldeed prima aan onze verwachtingen. Het was er netjes en schoon. De kamer was ruim en er was een apart zit gedeelte. Al met al een prima accomodatie waar wij een volgende keer zo weer naar toe zouden gaan.

Mw. J. Vermunt
Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2023

Mw. A. Pietersen
Laatst bijgewerkt: 21 september 2023

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2023

Uitstekend

Alles in 1 woord "geweldig"!

Het uitzicht bovenaan de trap naar het strand is prachtig
Strand
Balkon