66 beoordelingen voor Hotel Gloria Palace in San Agustin Gran Canaria

7.1
    8.2
    R
    op 02.09.2019:

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed bereikbaar

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goede bereikbaarheid vanaf de luchthaven. In een paar minuten ben je op playa del ingles of op 1 van de shopping centers.

Dinis
    op 20.05.2019:

Zie beschrijving

Het hotel is prima. Alleen proberen ze overal een slaatje uit te slaan. Bij aankomst melden ze gelijk dat je voor €15,- per dag een kamer met uitzicht op zee en zonder geluid overlast. Uiteraard ga je daar in mee, want de standaard kamer is waardeloos.Of ze dat bewust doen laat ik in het midden.

Echter de douche werkte slecht. Die werd binnen enkele seconden bloedheet en gelijk weer koud. Eronder staan was geen optie (mijn vriendin heeft zich ook verbrand)
    We hebben dit gemeld en er is een monteur geweest. Helaas was er geen verbetering en is de douche ook niet meer opnieuw gemaakt.

Onze retourvlucht werd verzet van 10:00 naar 17:30 en we hebben gevraagd voor een late check out op de dag van aankomst.
    Dit werd pas op de laatste dag bevestigd en ik mocht nog een keer €15,- afrekeken.

Al met al is een werkende douche op vakantie zeer belangrijk en je mag je zeker niet verbranden.

Echter van enige coulance is helaas geen sprake geweest.
    Als alles netjes was opgelost, dan had het een hele andere beoordeling geweest.

Met vriendelijke groet,

Dinis Bax

Jenny
    op 24.05.2018:

Ideaal voor 1 weekje all inclusive

Wij hebben een fijne week gehad in het resort, lekker gegeten, er was een aanbieding zodat we ons half pension konden upgraden naar all inclusive. Dit bleek toch de beste optie te zijn omdat wij met een minder valide persoon op reis waren en niet in staat waren elke dag naar het strand te wandelen, dit was net even te stijl qua helling en te ver weg. Top dat er elke dag eten voor onze kleine kon worden gepureerd, simpel langs het buffet en dan even later een bordje gepureerd eten voor de baby. Heel fijn. Vergeet er alleen niet bij te vermelden dat het zonder aqua mag, anders maken ze er een soort soep van. Kortom fijn voor een week, langer zou ons niet liggen.

Tim
    op 10.08.2017:

Prima hotel

Goed hotel met prima service en uitgebreid all inclusive concept.
    De maaltijden in het restaurant zijn zeer uitgebreid. Vlees, vis, pizza, pasta, rijst, salades, voor iedereen wat wils.
    De buffetten worden constant aangevuld, al zijn de maaltijden niet altijd even warm.

Voor de drank liefhebbers is er voldoende keus. Van bier en lekkere wijn tot al vele sterke dranken en cocktails.

De kamers zijn ruim opgezet. De bedden zijn van goed formaat al zijn de matrassen wel erg zacht. Voor mij persoonlijk veel te zacht wat resulteerde in rugpijn.

In het hotel is de mogelijkheid voor het huren van een auto tegen redelijke tarieven. De auto's staan bij het hotel geparkeerd dus je hoeft ze niet elders op te halen.

Het grootste minpunt van dit hotel zo als bij vele hotels een probleem is: HANDDOEKJE LEGGEN!!!
    Er zijn te weinig bedjes voor het aantal gasten bij een volgeboekt hotel.
    De eerste paar dagen van ons verblijf lagen s ochtends om 8.00u al 90% van de bedjes vol met handdoeken.
    Nadat de hotelleiding een enquête heeft gehouden tijden het diner hebben veelgasten hun beklag hierover gedaan wat resulteerde in een verplaatsing van het handdoekje leggen na 9.00u.
    Tot 9.00u word het zwembad schoongemaakt en handdoeken verwijderd.

Al met al hebben we een uitstekende 10 dagen vertoefd in gloria palace.

Danny
    op 03.09.2016:

Geweldig

Leuk en gezellig hotel in een rustig dorpje. Prachtig gelegen met uitzicht op zee en een prachtige lounge op het dak waar je 's avonds en overdag gebruik van kunt maken.

Dirk
    op 08.03.2016:

super verblijf, fantastisch personeel

zie http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g562818-d237094-r349374750-Gloria_Palace_San_Agustin_Thalasso_Hotel-San_Agustin_Maspalomas_Gran_Canaria_Cana.html#CHECK_RATES_CONT

Esmeralda
    op 05.12.2015:

Zeer goed hotel

Kamers zijn smal. Alle kamers hebben zeezicht. Het strand is niet heel erg ver weg maar de weg is vrij steil. Dus niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Eten is zeer goed. Voldoende afwisseling en er wordt continu bijgevuld. Genoeg ligbedden en alle ligbedden hebben een matras.

Jan
    op 23.10.2015:

Drie sterren voor ons

Geen rustige plaats met drank en muziek.
    Eten dikwijls niet voldoende warm.
    Plastiek op matras!?

• Naturisme obv 5 beoordelingen
  • Attractieparken/ Waterparken obv 3 beoordelingen
  • Avontuur obv 3 beoordelingen
  • Golfen obv 2 beoordelingen

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Gloria Palace in San Agustin, Gran Canaria.

Vakantiepanel.nl heeft 66 vakantie beoordelingen Gloria Palace.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Gloria Palace vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Gloria Palace scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Gloria Palace vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Gloria Palace en het actuele weer San Agustin. Bekijk hier ook andere Hotels San Agustin of Hotels Gran Canaria. Op de pagina van San Agustin vind je vakantiebeoordelingen San Agustin en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Gloria Palace achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Gloria Palace!

• Jenny
    op 24.05.2018:

Huur een autotje en verken het eiland! Heel goed te doen met een baby, vraag dan wel om een familiekamer die niet dichtbij het zwembad ligt ivm de geluidsoverlast. Hou er rekening mee dat het een wat ouder hotel is en dat zij bij de familie kamers geen liften hebben, je moet je buggy dus steeds omhoog en omlaag tillen. eerste verdieping is dus fijner.

• Esmeralda
    op 05.12.2015:

Geen

• Jan
    op 23.10.2015:

Zoals jullie zelf hebben voorgesteld om te doen bij thuiskomst, dienen wij bij deze een klacht in omdat wij een gratis entree in het Thalassocenter niet hebben gekregen, deze valse lokker staat trouwens nog steeds op jullie website. Zoals wij ook reeds lieten weten was dat een van de reden waarvoor we deze boeking maakten en het zou 1 van de 10 dagen van ons verblijf vullen. Hiervoor vragen wij terecht een eerlijke billijke financiële vergoeding en dus zeker GEEN tegoed bon. De rest was wel in orde.

• Marieke
    op 07.10.2015:

Beetje teleurstellend dat all inclusive niet volledig is. Er zijn veel drankjes die er buiten vallen. Verse jus, mojito, ijskoffie etc..

• Justin
    op 12.09.2015:

Dit hotel niet meer vermelden op de website.

« 1 2 3 4 5