130 beoordelingen voor Appartement Jardin Del Atlantico in Playa Del Ingles Gran Canaria

Jardin Del Atlantico

6.5
    Vera
    op 19.04.2018:

Levendig en gezellig!

Ik ben hier samen met 2 vriendinnen geweest en wij hebben echt een top vakantie gehad.

Wij zaten in een gerenoveerde kamer, zag er netjes uit en werd iedere dag schoon gemaakt. Wij hebben niet gekookt in het appartement maar deze mogelijkheid is er wel maar verwacht geen uitgebreide luxe keuken en gerei met alles er op en er aan. 2 pits kooktoestel, koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig.

Geen last gehad van de karaoke bar aan de overkant omdat onze kamer aan de achterkant zat. Mogelijk dat je hier misschien naar kunt vragen als je last hebt van de muziek!
    Het personeel is super vriendelijk, eten is simpel maar genoeg afwisseling en wordt goed bijgevuld. Wordt geserveerd in buffetvorm. Altijd verse salade en groente en genoeg keus aan rijst/pasta/frietjes/aardappeltjes en verschillende soorten vlees.
    Iedere avond was er in het hotel iets van een uurtje animatie. Niet spectaculair maar wel leuk vermaak!

In de omgeving veel restaurantjes en barretjes en 'proppers' die je overal naar binnen willen lokken voor een gratis cocktail. Er zijn veel Engelsen en in het hoogseizoen is het hier waarschijnlijk zeer toeristisch!

!

Carla
    op 27.02.2018:

Een mooi appartement

Het is een mooi appartement.
    Vier zwembaden,ligging zwembad perfect.
    Ligging in gezellige hoek

Irma
    op 03.02.2018:

Prima appartementen complex voor 1 week vakantie

prima appartementencomplex, netjes ingericht, keurig schoon, regelmatig schone handdoeken/beddengoed
    Mooie zwembaden. Vriendelijk personeel. Snelle service en afhandeling bij problemen
    Nadeel: ligt tegenover bars/karaoke tent, waarvan veel geluidsoverlast tot vroeg in de ochtend

Benno
    op 21.11.2017:

Verouderd

Pasjes van de deuren werken vaak niet, brandvlekken in meubilair. Schoon maar een beetje ouwe meuk

JT
    op 30.10.2017:

Prima

In September een kamer met z'n tweeën geboekt. Bij aankomst bleek dat we twee aparte bedden hadden, daar we gerekend hadden op een tweepersoons bed. Daarnaast erg slechte kussens, matras was redelijk. Inrichting is simpel, maar matcht wel met de verwachting in combinatie met prijs. Zwembaden waren prima, was ook niet al te druk. Vriendelijk personeel en je wordt ook snel geholpen.
    Hotel ligt redelijk centraal, alles is wel op loopafstand te bereiken. Wel zat er een schotse bar tegenover onze gallerij, die tot 3 uur 's nachts doorgingen met live muziek (elke avond dezelfde nummers). Prijs/kwaliteit verhouding liggen in lijn met elkaar.

Monique
    op 10.10.2017:

basic, netjes, eenvoudig.

Op t moment dat wij er waren, waren ze aan het verbouwen (breken en tegels weghalen met een hacker) in andere appartementen van Jardin del atlantico, dit was echt enorm veel herrie vanaf twee kanten en bedierf eigenlijk wel de vakantiesfeer.
    Dit was ook dagelijks zo behalve zondag.
    Tegenover het hotel was een Iers gedeelte met kroegjes etc, vanaf zo'n 21.00 tot 02.00 uur kwam daar van 2 kanten verschillende en heel erg harde muziek. erg storend, we moesten met oordoppen in slaap komen.

drie zwembaden maar bij een zwembad was er een barretje, dus daar wilde de meeste zitten waardoor er te weinig ligbedden waren.

Het buffet restaurant was echt veel te klein, niet prettig.
    eten goed en bediening aardig, deden hun best.

In de hal vonden wij de receptiemedewerkers niet zo aardig.

eenvoudig appartement.

Kees
    op 07.10.2017:

Netjes, schoon, vriendelijk

Verouderd gebouw wordt verbouwd dus soms veel herrie

J. Kuijpers
    op 02.10.2017:

leuk hotel/appartement voor 1 weekje

We zijn hier een weekje geweest en dat was voldoende. De appartementen werden goed schoon gemaakt en de handdoeken werden op tijd gewisseld. Alleen de bedden lagen voor ons veel te hard. Het hotel heeft 3 zwembaden + peuterbad. Restaurant is klein maar het eten (all incl) werd wel goed aangevuld, het had alleen wat uitgebreider mogen zijn. Maar in de omgeving zijn voldoende restaurantjes waar men ook lekker kan eten. Nadeel van dit hotel is dat men 's avonds of overdag niet buiten kan zitten in het restaurant of de bar. Bij de bar kon men wel op een klein muurtje zitten maar dat zit niet echt prettig en je zat tegen het puin te kijken. (tijdens ons verblijf waren ze sommige appartementen aan het renoveren)

Faciliteiten van Jardin Del Atlantico

Thursday 26-7 Helder/Zonnig
Friday 27-7 Helder/Zonnig
Saturday 28-7 Helder/Zonnig
Sunday 29-7 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Jardin Del Atlantico in Playa Del Ingles, Gran Canaria.

Vakantiepanel.nl heeft 130 vakantie beoordelingen Jardin Del Atlantico.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Jardin Del Atlantico vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Jardin Del Atlantico scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Jardin Del Atlantico vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Jardin Del Atlantico en het actuele weer Playa Del Ingles. Bekijk hier ook andere Appartements Playa Del Ingles of Appartements Gran Canaria. Op de pagina van Playa Del Ingles vind je vakantiebeoordelingen Playa Del Ingles en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Jardin Del Atlantico achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Jardin Del Atlantico!

• Vera
    op 19.04.2018:

Aanrader om een tochtje op een kameel te maken of een fiets te huren en het eiland verkennen. Er zit ook een groot winkelcentrum in de buurt (Yumbo). Leuke winkeltjes en terrasjes.

• Carla
    op 27.02.2018:

Geen

• Irma
    op 03.02.2018:

Tip: kamers met uitzicht op Av. Madrid..minder geluidsoverlast

• Monique
    op 10.10.2017:

Het is wat je zoekt, ik zou zelf niet meer naar een 2 sterren appartement gaan.

• Kees
    op 07.10.2017:

Prima vakantie gehad erg genoten van zo'n, zee en lekker eten