127 beoordelingen voor Appartement Jardin Del Atlantico in Playa Del Ingles Gran Canaria

Jardin Del Atlantico

6.5
    Benno
    op 21.11.2017:

Verouderd

Pasjes van de deuren werken vaak niet, brandvlekken in meubilair. Schoon maar een beetje ouwe meuk

JT
    op 30.10.2017:

Prima

In September een kamer met z'n tweeën geboekt. Bij aankomst bleek dat we twee aparte bedden hadden, daar we gerekend hadden op een tweepersoons bed. Daarnaast erg slechte kussens, matras was redelijk. Inrichting is simpel, maar matcht wel met de verwachting in combinatie met prijs. Zwembaden waren prima, was ook niet al te druk. Vriendelijk personeel en je wordt ook snel geholpen.
    Hotel ligt redelijk centraal, alles is wel op loopafstand te bereiken. Wel zat er een schotse bar tegenover onze gallerij, die tot 3 uur 's nachts doorgingen met live muziek (elke avond dezelfde nummers). Prijs/kwaliteit verhouding liggen in lijn met elkaar.

Monique
    op 10.10.2017:

basic, netjes, eenvoudig.

Op t moment dat wij er waren, waren ze aan het verbouwen (breken en tegels weghalen met een hacker) in andere appartementen van Jardin del atlantico, dit was echt enorm veel herrie vanaf twee kanten en bedierf eigenlijk wel de vakantiesfeer.
    Dit was ook dagelijks zo behalve zondag.
    Tegenover het hotel was een Iers gedeelte met kroegjes etc, vanaf zo'n 21.00 tot 02.00 uur kwam daar van 2 kanten verschillende en heel erg harde muziek. erg storend, we moesten met oordoppen in slaap komen.

drie zwembaden maar bij een zwembad was er een barretje, dus daar wilde de meeste zitten waardoor er te weinig ligbedden waren.

Het buffet restaurant was echt veel te klein, niet prettig.
    eten goed en bediening aardig, deden hun best.

In de hal vonden wij de receptiemedewerkers niet zo aardig.

eenvoudig appartement.

Kees
    op 07.10.2017:

Netjes, schoon, vriendelijk

Verouderd gebouw wordt verbouwd dus soms veel herrie

J. Kuijpers

leuk hotel/appartement voor 1 weekje

We zijn hier een weekje geweest en dat was voldoende. De appartementen werden goed schoon gemaakt en de handdoeken werden op tijd gewisseld. Alleen de bedden lagen voor ons veel te hard. Het hotel heeft 3 zwembaden + peuterbad. Restaurant is klein maar het eten (all incl) werd wel goed aangevuld, het had alleen wat uitgebreider mogen zijn. Maar in de omgeving zijn voldoende restaurantjes waar men ook lekker kan eten. Nadeel van dit hotel is dat men 's avonds of overdag niet buiten kan zitten in het restaurant of de bar. Bij de bar kon men wel op een klein muurtje zitten maar dat zit niet echt prettig en je zat tegen het puin te kijken. (tijdens ons verblijf waren ze sommige appartementen aan het renoveren)

john

kan wel beter worden

aan het renoveren. veel herrie door sloop en verbouw werkzaanheden. eten niet altijd warm en veel het zelfde. we hadden all in geboekt en op je laatste dag stopt dat om 12 uur dus geen drinken meer aan de bar. we mochten nog wel eten tussen de middag.

Henderikus
    op 29.09.2017:

goed

goed is goed bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Anne van den hoek
    op 28.09.2017:

Prima om te wanneer je gericht bent op uitgaans leven. Maar niet voor je rust!

Foto's kwamen niet overeen met de realiteit. Verouderd, achterstallig onderhoudt. Dit waren ze wel aan het veranderen, er werd een hoop gerenoveerd. Echter wel tijdens onze vakantie, dus erg veel herrie vanaf het moment we wakker werden, tot het moment dat we vertrokken na dagje zwembad naar de kamer.
    Erg veel Engelse, wat ook zo leuke momenten opleverd

Faciliteiten van Jardin Del Atlantico

Monday 18-12 Bewolkt
Tuesday 19-12 Helder/Zonnig
Wednesday 20-12 Helder/Zonnig
Thursday 21-12 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Jardin Del Atlantico in Playa Del Ingles, Gran Canaria.

Vakantiepanel.nl heeft 127 vakantie beoordelingen Jardin Del Atlantico.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Jardin Del Atlantico vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Jardin Del Atlantico scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Jardin Del Atlantico vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Jardin Del Atlantico en het actuele weer Playa Del Ingles. Bekijk hier ook andere Appartements Playa Del Ingles of Appartements Gran Canaria. Op de pagina van Playa Del Ingles vind je vakantiebeoordelingen Playa Del Ingles en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Jardin Del Atlantico achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Jardin Del Atlantico!

• Monique
    op 10.10.2017:

Het is wat je zoekt, ik zou zelf niet meer naar een 2 sterren appartement gaan.

• Kees
    op 07.10.2017:

Prima vakantie gehad erg genoten van zo'n, zee en lekker eten

• J. Kuijpers
    op 02.10.2017:

Tip: -een terras waar men 's avonds of evt overdag buiten kan zitten bij het restaurant of de bar. -de bar iets gezelliger aankleden -meer variatie in het eten (all inclusive) -de rotzooi van het renoveren opruimen

• Habib
    op 13.08.2017:

Smeer je goed en vaak als je naar buiten wilt gaan want meestal is er een UV-index van 11 en voor je het weet verbrand je. Koop zonnebrandcreme met een hoge spf factor (50+) maar koop het daar (kost even veel) want je mag het niet meenemen in je handbagage. Vermijd de Afrikaanse straat verkopers hoe verleidelijk zij ook klinken. Zorgen vaak voor problemen wat geld betreft. Als je de eiland wil verkennen ga dan een auto huren want het is goedkoper dan taxi of huur een motor en ga dwars door het eiland heen. Dit raad ik iedereen aan met een motorrijbewijs ivm mooie wegen. Veel bezienswaardigheden heb je niet maar ga gewoon rijden. Onbekende verhuur bedrijfjes proberen vaak je diverse verzekeringen aan te smeren die je niet eens nodig hebt zoals pechhulp, banden verzekering enz. en kans op problemen achteraf. Als je niet alleen wilt zwemmen of zonnen ga met of zonder auto met de veerdienst naar andere eilanden. Met de auto naar Tenerife ben je tussen 140 en 230 euro kwijt (afhankelijk welke veerdienst je neemt). Er zijn twee veerdiensten die vertrekken van uit Las Palmas en vanuit Agaete. Las Palmas langer maar goedkoop en Agaete kort maar duurder. Voor de rest gewoon zelf op ontdekking gaan.

• Marlies
    op 02.06.2017:

Helaas heerst er wel een bedjesreserveermentaliteit..... Helemaal als de Spaanse appartementeigenaren er ook zijn, in het weekend met name. Ook zouden ze wel wat meer parasols mogen hebben.