Dorotea reviews

9,7

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Keurig netjes perfect

Keurige appartementen met goed werkende airco, heerlijke bedden in de keuken was alles aanwezig om een thuismaaltijd te maken. Het appartement was keurig schoon steeds nieuwe handboeken bedden netjes opgemaakt. Zwembad heerlijk met voldoende bedjes voorzien van een heerlijk matrasje. Op loopafstand van strand en vlakbij supermarkt en winkelcentrum. Wij zouden zeker nog een keer terug gaan.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2020

prima appartement

Dorotea is voortreffelijk gelegen. Niet te kort, maar ook niet te ver van het strand. Het heeft een vrij rustige ligging. Alle winkels zijn makkelijk bereikbaar, liggen op korte afstand. Enige minpunt is dat de gasten de ligbedjes s'morgens al reserveerden met hun handdoek gedurende de hele dag. Wij vinden dat personeel de gasten hierop moet aanspreken.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2016

Prima, schoon appartement.

Wel erg gehorig. Jammer dat er geen airco aanwezig is. Hierdoor laat je vaak ramen en balkondeuren open waardoor je behhorlijk last hebt van geluidoverlast. Ontvangst na 20.00 uur was er niet. Zeker 20 minuten moeten wachten en op de bel moeten drukken alvorens er iemand kwam. Verkeerde start dus!!

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2016

Heel leuk en fijne apartement en goed schoon

We hebben heel leuk tijd gehad .ik heb echt van me vakantie genoten de personeel van ons apartement waren heel lief en altijd voor ons klaar de bar man was echt een lief man zwebad was schoon keuken was met all apparatuur en grote koelkast en kamers worden elke dag schoon gemaakt allen WiFi was beetje langzam als nog een keer vakantie gaan naar gran canaria zal ik toch voor dorotea kiezen want alle attracties strand centrum dicht bij deze apartement is

lida walizada
Laatst bijgewerkt: 26 juli 2016

leuk schoon vriendelijk

Een leuke vriendlijky appartement leuke staat,een héél vriendelijke barman, ik genoot van mijn vakantie.