allsun Esplendido reviews

Laatst bijgewerkt: 6 april 2024

All Sun zonnig ?!

All sun Esplendido is een goed onderhouden complex. Verzorging is goed en all inclusieve is goed, wel wat eenzijdig, maar goed. Het enige minpunt is toch wel dat het allemaal gericht is op de Duitse toerist, dus personeel en animatie is helemaal gericht op Duitsers. Je voelt je gepasseerd als het om animatie gaat, maar als je dat geen probleem vind is het een mooi en goed complex.

All Sun Espledido

Hotel ligt er afgelegen, veel duitsers en veel trappen, wat moeilijk voor mijn man was ivm longziekte, ik had er meer van verwacht, wel schoon en eten was ook goed !

shuttle-service

Op de heenreis slechte verzorging wat betreft de "gedeelde" shuttleservice. Niet duidelijk waar we moesten zijn , geen bus aanwezig, Prima vervoer met Transavia , maar 3 uur tijdverlies tussen landing en binnenkomst hotel.

Gerrits

Resort prima, eten geen 4 sterren waard

Bungalow was mooi en netjes, resort overall was keurig. Een upgrade op de bedden en de kussens zal wel een verbetering zijn. Keukengerei standaard bij de keuken is wel handig, dit was er namelijk niet. Ik neem zelf geen servies mee het vliegtuig in. Het eten viel erg tegen, het is niet warm maar lauw of koud. Vlees wordt niet goed doorbakken, ook smaak aan eten valt tegen.

Vermeulen
Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Gezellig leuk charmant bungalow complex

Heerlijke bedden, goede douche. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, gezellig. Wat wil een mens nog meer?!

Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

Alsun gunstige en rustige ligging

Opzet van de accommodatie is prima, maar gedurende de etenstijden is het restaurant en het ‘buitenziitje” zodanig rumoerig dat je daar het liefst weg bent. Ophalen van borden etc levert schel lawaai op. ‘S avonds vooral hinder van veel te luide muziek. Ook het kinderentertainment tijdens het avondeten draagt niet bij aan een gemoedelijke sfeer.