Cay Beach Meloneras reviews

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Prima accommodatie!

Gezellige accomodatie, laagbouw, met 3 zwembaden. Mooie bar bij het zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Prima ontbijtbuffet.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2022

Heerlijk, rustig, speels opgezet park.

Speels opgezet complex met alle gewenste faciliteiten zoals 24 uurs receptie, kleine supermarkt, poolbar, restaurant, zwembaden.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2019

Super, verbazingwekkend goede prijs/kwaliteit

Elke avond ander lopend buffet, goed ontbijt, prachtig hotel en dicht bij het strand!

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

prima hotel

goede ligging, vlak bij boulevard en mooiste gedeelte van deze regio (Meloneras). Kamer was verzorgd, goede airco en ruime badkamer. TV niet gebruikt (huren, zonder NL zender las ik ergens). Zwembad achter in het complex is het mooiste/rustigste. Wij hadden altijd voldoende ligbedden, parasols zijn er wat minder. Grote/goede Badlakens tegen borg 10eur en per vervanging 1eur. Buffets waren prima; geen haute cuisine maar goed warm en werd tijdig bijgevuld. Erg rustig park (prima) en s'nachts hoor je niets. Voor uitgebreide animatie moet je hier niet zijn (maar dat wilden wij ook niet).

Laatst bijgewerkt: 21 september 2017

Leuk complex met fijne zwembaden.

Boulevard en strand door sterk hellende weg bereikbaar naar beneden gaat wel maar terug is het een flinke klim of je moet omlopen. Hebben regelmatig schone handdoeken moeten vragen, de gebruikte en vieze handdoeken werden gewoon buiten op balkon te drogen gehangen. Restaurant en barpersoneel over het algemeen erg vriendelijk. Hotelkamers zijn allemaal boven de appartementen iets wat niet in de beschrijving staat. Ben zelf een vrouw van 61 en was met moeder van 83 op vakantie en moest dus maar kijken hoe ik de redelijk zware koffer boven kreeg want er is geen lift.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2017

Mooi apartement/hotel complex in een rustige en mooie omgeving

Het appartement was niet erg groot voor 2 volwassen en 2 kinderen. 1 slaapkamer en een 2 persoon slaapbank. 2 elektrische kookplaten. Veel te grote pannen. Dus je moet erg creatief koken. Badkamer was ruim. De douche was in bad. Helaas vrij weinig waterdruk. De ligging was mooi. Redelijk goede clearing.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2017

Prima plek met zicht op zee en de 5 sterren van de buren Lopesan

Zoek je een luxe 5 sterren hotel dan moet je hier niet zijn maar een goed hotel (bovenverdieping) of appartement (benedenverdieping) direct aan het zwembad en een eetterras met zicht op zee en de torens van de buurman 5 sterren Lopesan of Riu Palace dan zit je hier helemaal goed en ben je via de achteruitgang in vijf minuten op de boulevard

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2016

Rustig, goed gelegen,

Goed appartement. Alles voor een ontspannen vakantie. Prima bedden...airco ook goed. Altijd warm water !

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2016

mooi appartement,rustig, koel,fijn,zeer aan te bevelen

een oase van rust, behalve in de weekends als de spanjaarden komen, zijn erg luidruchtig. Zwembadbedden worden (vooral door de engelsen) in grote getale vrijgehouden vanaf 10.30 of eerder. Als je dan later komt is er geen plek of parasol meer. Ook de huisjes bij het zwembad claimen hun hele vakantie op hun terras bedden en parasol.Dat is mijn grootste ergernis.Er zou meer op gelet moeten worden

In de buurt
Slaapkamer