Maxorata Beach reviews

Wim
Laatst bijgewerkt: 14 april 2024

Het is prima vertoeven bij Maxorata Beach

Maxorata Beach is een prettig vakantie adres, appartementen met zwembad en poolbar.

Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

Goede en schone locatie

Appartementen voorzien van goede bedden, schoon en netjes. Vriendelijke mensen welke er werken. Prima uitvalsbasis: op loopafstand van strand en 'mainstreet' waar volop winkels restaurants en terrassen te vinden zijn.

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2024

Eenvoudig, praktisch, Schoon

Een eenvoudig appartement (no 84), maar alles wat je nodig hebt is er. Heel schoon, bijna dagelijkse dweilbeurt, evenals 4 schone handdoeken. Behulpzame vriendelijke medewerkers bij receptie. Slechts één minpuntje: ligbedden zijn veelal aan vervanging toe.

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

vakantie

Mooie brstemming Fuertaventura

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

leuke rustig appartement complex.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Eenvoudig maar goed.

Fijne vakantie

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2024

Fijne locatie prima verblijf

Rustig kleinschalig en zeer gemoedelijk Heerlijk zwembad, kortom geniet vakantie, zelfs Restaurant voor ontbijt, koffie met lekkers, lunch kortom alles voor de inwendige mens aanwezig. En Water slepen niet nodig.

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2024

Maxorata Beach Fuerteventura

We hebben een super vakantie gehad. Appartement was prima, rustig gelegen en schoon. We zaten op 5 min van het strand en 5 minuten van de hoofdstraat. Veel winkeltjes en restaurants voor elk wat wils en qua prijs prima. Voor 50 euro kun je met zijn twee uitgebreid uit eten.

Hr. D. Oud
Laatst bijgewerkt: 10 september 2023

Fam Oud Maxorata Beach

Super vakantie gehad hier op dit mooie eiland dicht bij een mooie boulevard veel winkels en eet gelegenheid wat zeer goed te betalen is We zaten 800 meter van het strand wat makkelijk te lopen was Strand was zeer netjes water was helder Ook dicht bij een jachthaven waar je leuk jan zitten Zwembad in het appartement was zeer netjes Alleen in de tijd wanneer wij gingen veel oudere mensen maar dat mocht de pret niet drukken Weer was perfect Dit appartement is zeker een aanrader

Mooi tegelwerk
vooraanzicht receptie