6 beoordelingen voor Appartement Dunas Club in Corralejo Fuerteventura

6.5
    8.5
    expert beoordeling
    op 15.08.2013:

Het is een gezellig uitziend complex. Leuk speels opgebouwd. Ligging is erg goed. Het geheel is wel aan een opknapbeurt toe.

Lees complete beoordeling
    Mark en Inge
    op 09.11.2011:

prima appartement met een goede ligging

Het appartement ligt op 5 min loopafstand van het centrum. Bakker op 25 meter en grote complete supermarkt op 100 meter. Personeel zeer vriendelijk en men neemt je echt serieus. Kamers zijn heel goed met goede bedden en verder alles wat je nodig hebt. Alles is goed schoon en wordt ook goed bijgehouden. Al met al een top appartementencomplex wat zeer zeker de moeite waard is.

Hilde
    op 03.08.2011:

Gezellig

Stukje lopen naar het centrum, maar je zit dan wel in een rustige omgeving. Strand veel te ver weg.

Marieke Vinckx
    expert beoordeling
    op 25.09.2010:

Dunas Club is een leuk appartementencomplex in het oude centrum van Corralejo bij de haven. Je zit hier wat meer aan de kant van het dorp waar ook lokale bevolking woont.
    Om de hoek bij het complex bevind zich een leuk restaurant met 's avonds ook een bar.
    Verder is er een Duitse bakker om de hoek.

Lees complete beoordeling
    F.
    op 05.09.2007:

Een relaxte vakantie met een zeer goede service.

Dunas Club is een appartement waarbij de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed is. Het is niet bijzonder mooi (vrij simpel) maar zowat alles is binnen handbereik. Tevens is de service uitermate goed.

Kirsten
    op 15.09.2007:

Onverwacht erg leuk!

Mijn vakantie met mijn toenmalige vriend is enorm goed bevallen. Vanaf het moment dat we op het vliegveld in Fuerteventura aankwamen was het goed geregeld. Daar aangekomen werden we opgevangen door Lisette de host van de reisorganisatie. De bus stond al te wachten op alle gasten, we konden hierdoor vrijwel gelijk vertrekken naar onze appartementen. In de bus kregen we informatie en wisten we exact waar we aan toe waren. Binnen 40 minuten waren we bij ons appartement: Dunas Club.
    Vanaf de entree zag het er niet echt super uit. Maar eenmaal binnen werden we goed geholpen door de engels sprekende recepsionist. Wij hadden een studio geboekt maar kregen een 2kamer appartement. Een goed begin van de vakantie dus.
    Voor de rest was onze kamer prima. Alles was netjes opgeruimd en niets ontbrak dan ook. We konden zo vanaf ons balkonnetje het zwembad in duiken. Heerlijk dus. We werden goed geholpen door de medewerkers als we vragen hadden. Erg fijn als je nog nooit in Corralejo bent geweest. Een extra luxe was dat er elke ochtend werd schoongemaakt. Als je terug kwam van het strand was je appartementje spik en span.
    Het complex viel ontzettend mee. Lekker kleinschalig dus geen drukte.
    Het strand was op 75 meter. Dat is klopt maar dat strand is ongeveer 2 meter diep en 4 meter breed. Voor het echte strand moet je maximaal 10 minuten lopen. In principe geen probleem.
    Als ik één minpunt moet noemen, is dat het erg Engels georienteerd is. Wij waren daar dan ook de enige Nederlanders in het complex.
    Wat absoluut een aanrader is, is met een taxi gaan naar Flag Beach. Daar bij Flag Beach staan de Riu hotels. Het strand is daar prachtig wit en zee mooi blauw. Bijna een soort van caribisch plaatje! Voor slechts 6 euro heen en 6 euro terug ben je klaar.

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Goed geregeld en werden goed geholpen. Het was voor ons dan ook beslist voor herhaling vatbaar.

Faciliteiten van Dunas Club

• Fietsen obv 1 beoordeling
  • Golfen obv 1 beoordeling
  • Strand obv 1 beoordeling
  • Vissen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Corralejo

Sunday 27-5 Onweer
Monday 28-5 Onweer
Tuesday 29-5 Onweer
Wednesday 30-5 Onweer
Thursday 31-5 Onweer
Friday 1-6 Onweer
Saturday 2-6 Onweer
Onweer

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Dunas Club in Corralejo, Fuerteventura.

Vakantiepanel.nl heeft 6 vakantie beoordelingen Dunas Club.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Dunas Club vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Dunas Club scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Dunas Club vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Dunas Club en het actuele weer Corralejo. Bekijk hier ook andere Appartements Corralejo of Appartements Fuerteventura. Op de pagina van Corralejo vind je vakantiebeoordelingen Corralejo en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Dunas Club achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Dunas Club!

expert tip
    op 15.08.2013:

Deze accommodatie heeft geen lift en wel veel niveau verschillen dus niet geschikt voor mensen die slacht ter been zijn. Wie centraal in Corralejo wil zitten voor een kleine prijs zit hier prima

Marieke Vinckx
    expert tip
    op 25.09.2010:

Pak een keer de bus naar de Grandes Playas in de duinen bij de RIU hotels. Dit zijn prachtig mooie zandstranden!