Alua Suites Fuerteventura reviews

Laatst bijgewerkt: 5 april 2024

Goed resort

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Vergissing????

Een super mooie accomodatie met vriendelijke personeel Alles super geregeld.Alleen had ik only adults geboekt.Dat was dus niet

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Top hotel, omgeving minder

Alles top bij dit hotel, omgeving treurig, weg ligt overal open, hotels die niet zijn afgebouwd, strand ligt vol met zeewier, gemiste kans van dit eiland.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Gastvrije accommodatie

We hebben een heerlijke week gehad. Gastvrij en vriendelijk personeel. Hygiene staat hoog in t vaandel!

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Heerlijk resort met erg vriendelijk personeel

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kan hier volkomen tot rust komen, maar zoek je wat meer vertier, dan kan je dit ook opzoeken.

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

Prima accommodatie

Mooi schoon en netjes

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Top resort

Mooie grote kamers, leuke entertainment. Goed buffet, veel keuze elke dag wat anders, voor ieder wat wils.

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Een heerlijk verblijf

We hebben het heerlijk gehad. Super hotel, prima service. Badhanddoeken gratis te leen. Iedere dag kamer keurig schoongemaakt. Ruime keuze bij het buffet. Loopafstand van het strand. Kleine supermarkt dichtbij. Minder interessant voor gezinnen met oudere kinderen, niet zo veel te doen op het complex, zwembaden echt voor jonge kinderen.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Annita
Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Super!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op dit resort. We hadden de My Favourite Club geboekt en het ontbrak ons werkelijk aan niets. Resort is prachtig aangelegd, super schoon. Het eten is heel divers en erg lekker. Wij hebben genoten! Aanrader!