Puerto Caleta reviews

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Puerto Caletta prima accomodatie

De accomodatie is simpel maar prima. Alles verder wel aanwezig. Waterkoker o.i.d. kun je nog apart erbij huren maar wij hebben gewoon water gekookt in ene pan. Bedden zijn goed en interieur wat verouderd maar voldoet prima! Zwembad is erg fijn en genoeg ligbedden. Tevens kun je er drinken en wat te eten halen. Supermarkt zit om de hoek en alles dichtbij verder.

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

oubollig maar super schoon!

Het appartement is wat oubollig, maar wel goed schoon. Schoonmakers werken ook hard. Appartement ligt in de buurt van restaurants, strand, winkels e.d. dus dat is ook een plus. Het enige nadeel was dat wij een gezamenlijk balkon met de buren hadden.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2023

Leuk complex en mooi centraal gelegen

Een simpel maar goed complex dicht bij het strand en het centrum.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2022

Centraal gelegen

Wat verouderd appartementen complex, maar qua prijs een prima onderkomen. Om de dag handdoeken verschoont en bed op eigen verzoek snelle actie op een "klacht"(werd snel verholpen) . Toezicht bij het zwembad. En gelegenheid om een koud drankje aan de bar te halen of snack.

Laatst bijgewerkt: 3 januari 2022

Gedateerd, niet schoon. Bedden waren goed. Ligging centraal

Oud en gedateerd appartement. Was niet schoon. Schimmel in badkamer.Bedden waren goed. Ligging centraal op loopafstand van strand , restaurants en winkels. Veel tegels kapot op terras

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2020

Eenvoudig, maar voldoende. Faciliteiten niet gratis hoor!

Lekker zwembad. Gelegen vlakbij centrum. In tegenstelling tot de informatie is het broodrooster, de waterkoker en safe niet gratis en op de TV geen onbetaalde zender te zien. Appartement met zwembadzicht. Moest zo wat op het doorgangpad gaan zitten om het zwembad te zien.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2020

Gezelliger dan in een hotel.

Goede lichting. Gezellig personeel. Behulpzaam. Ook als je vragen had bereid om te kijken of ze konden helpen.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2020

Toe aan renovatie

Niet duur, dus we verwachtten niet veel, maar dit was zelfs nog beneden onze verwachting. Kan eigenlijk niet meer.

Laatst bijgewerkt: 6 januari 2020

Great location, outdated complex

Very old and not maintained hotel, dark apartments with small windows, this place needs a huge renovation.

schimmel