Elba Carlota Beach & Convention Resort reviews

Werner
Laatst bijgewerkt: 15 april 2024

Elba Charlota Fuerteventura paasvakantie

Lekker eten, propere kamers, vriendelijk personeel. Groot probleem om aan handdoeken te raken, zowel voor badkamer als voor zwembad. Bij aankomst geen handdoeken, dus dat betekent u niet kunnen douchen en niet kunnen afdrogen na het zwemmen en dat bij een stevige wind (kinderen van 2 tot 9; Pas de dag na aankomst in de namiddagen kregen we de eerste handdoeken. bij nalezen van reviews van hotel bestaat dit probleem al maanden. Animatie voor kleine kinderen en volwassenen, kinderen van 9-10 jaar vallen uit de boot.

Laatst bijgewerkt: 14 april 2024

Zonnige eenouder vakantie

Aangenaam verrast over dit hotel. Fijne centrale ligging. Mooie groene tuin, wat niet evident is in de droge regio. All in mogelijkheden slechts beperkt geafficheerd waardoor we slechts op de laatste dag de ijsjes aan de poolbar ontdekten. Snackbar is bedroevend en de hoeveelheid All in drankjes beperkt. Het (licht) verwarmde zwembad was een topper gezien de reisperiode (begin april). Gezien de wind op Fuerteventura zijn de vast bevestigde parasols begrijpelijk, maar dit resulteert wel in een zoektocht naar schaduw. Het eten was over het algemeen lekker en gevarieerd. Soms wat uitgedroogd in de warmhoudschotels. Het Mexicaanse thema eten was lekker en de chocoladefontein was super. De overige dessertjes waren niet naar mijn smaak. De bediening was sterk afhankelijk van persoon tot persoon. Een aantal toppertjes, maar helaas ook een aantal personen die echt tegen hun zin bedienden. A la carte restaurant (1 malig inbegrepen in AI) was heel lekker. Vriendelijke bediening. Heerlijk geslapen in de bedden. Kamer kan wat opfrissing gebruiken (voornamelijk voegen en kitwerk in de badkamer), maar het bad/douche was fijn en de badkamer aangenaam ruim. Voldoende kastruimte beschikbaar. De grote aanwezigheid van luidruchtige en onbeleefde Britten aan het zwembad en in het restaurant is een minpuntje, maar hier kan het hotel uiteraard weinig aan veranderen. In totaliteit een fijne, geslaagde vakantie.

Laatst bijgewerkt: 24 maart 2024

Super vakantie gehad

Super hotel

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Prachtig

Een prachtig hotel, met een goede keuken

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Super hotel!!!

Het hotel was van alle gemakken voorzien, en schoon en netjes. Supervriendelijk en attent personeel. Allemaal zeer hardwerkende mensen.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2023

Goed hotel, te harde muziek

Heel goed hotel, goede verzorging, uitstekend en zeer gevarieerde maaltijden. Heel vriendelijk personeel. Bedden waren van mindere comfort. De keiharde muziek gedurende de hele dag in en buiten het hotel (animatie) ervaarden we als enorm storend. We kwamen voor zon, temperatuur en rust! Het water in het zwembad vonden we erg koud.

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2023

Super hotel en locatie!

Maar zelden zo'n 4 sterren hotel op zo'n lokatie gezien. Alles was tip top!

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2023

Erg mooi hotel het eten is echt een 10 waard Qua hygiëne ook een 10 Ligt meteen aan zee en op een loopafstand van 20min loop je naar het centrum met aangrenzend de haven,verderrs een rustige omgeving. Het zwembad is ook prachtig.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Geweldig schoon en mooi hotel.

Schoon, mooi en goed hotel. Veel te doen in het hotel, daar buiten weinig tot niks. Dan heb je echt een auto nodig. Eten en drinken waren goed.

Mooi strand