Castillo Beach reviews

4,9
2,5
5,4

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

Alweer een fijne ervaring! Zoals elk jaar.

Minimaal 1 keer per jaar gaan wij naar Castillo beach, wij genieten van de rust.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

Witziers
Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2023

Weinig onderhoud, geen schoonmaak, oud en vervallen

Helaas erg oud en vervallen

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2023

Prima complex voor de prijs

Zijn het complex aan het renoveren, de schoonmaak is op aanvraag 3 keer in de week. Prijs kwaliteit is goed in verhouding

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2023

oppervlakkig gezien leuke plek

geen WIFI, was wel vermeld in omschrijving. alleen bij de receptie keuken zeeer summier ingericht. geen koffiezetapparaat, geen waterkoker. ander huisje wel. in 2,5 week geen een keer schoon bedlinnen of handdoeken. zwembad werd gerenoveerd, was hele dag lawaai. restaurant zeer beperkt, alleen maar buffet.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2023

Leuk maar klein huisje. Wel alles aanwezig . Prima ligging

Leuk appartementje. Klein maar verder prima. Nadeel zijn de bedden. Deze zijn echt slecht. Daarnaast wordt er niet schoongemaakt geen lakens verschoont en geen handdoeken gewisseld. Ook niet na 3 keer vragen. Complex verder leuk door de vele zwembaden. Ligging is prima tov de zee. Genoten van een week en prijs kwaliteit waa in ons geval zeker goed

Jessie de Hond
Laatst bijgewerkt: 1 maart 2023

Een fijn huisje voor wie niet van al te veel luxe houdt

Ons huisje was prima als je niet van al te veel luxe houdt of nodig hebt. We hadden een huis met pool view, maar deze werd volledig verbouwd waardoor we niet fijn bij het zwembad konden zitten. Dit was jammer! Verder is de locatie geschikt voor mensen die ook een wandeling kunnen maken omdat het op een heuvel is gelegen! Veel Engels talige mensen en restaurants in Caletta de Fuste. Mocht je meer het Spaans op willen zoeken dan zou ik een ander plaatsje aanraden.

Laatst bijgewerkt: 2 januari 2023

Simpel maar voor ons perfect

Is een heel eenvoudig appartement je moet er niks van verwachten maar de bedden zijn prima keuken is heeeel eenvoudig

Laatst bijgewerkt: 30 december 2022

Gezien de prijs kan je dit verwachten.

De bungalow is slecht onderhouden. Het sanitair is niet goed onderhouden.

Laatst bijgewerkt: 27 december 2022

Vreselijk, vooral niet boeken!

Alles is vies, vuil, zeer achterstallig onderhoud, mieren en kakkerlakken binnen. Matrassen niet te doen en we hebben al veel vakanties gehad. Continue geluid van de afzuiging van het restaurant. In 11 dagen is er NIET schoongemaakt, ook niet na het vragen vragen bij receptie, 1 x schone handdoeken omdat ik de receptie niet verliet zonder. Om een ander matras gevraagd, zou komen, niet dus. Elke rol wc papier zelf moeten halen. (Brand-)veiligheid is er niet, gedateerd en niet werkend. Personeel zeer onvriendelijk enz enz. Nogmaals, we zijn wel wat gewend maar dit slaat alles, wij gaan een klacht indienen. Prijsvrij, hebben jullie hier wel gecheckt voordat dit resort in jullie aanbod kwam?