Broncemar Beach Suites reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2024

Laatst bijgewerkt: 21 november 2022

Perfecte accommodatie en centraal gelegen.

Perfecte (all-inn) accommodatie en centraal gelegen. Grote gerenoveerde appartementen. Goede bedden maar vrij harde matrassen. Heerlijke (dunne) dekbedden. Voor ons voldoende keuken accessoires aanwezig. Wij hadden alleen overnachting en gingen s-avonds uit eten. Annimatie wel aanwezig maar voor ons niet van toepassing. Heerlijke grote zwembaden waarvan 1 verwarmd. Leuk watersplash voor kleine kinderen. Voldoende ligbedden aanwezig.

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2022

Goed voor weekje zon

Groot complex nabij winkeltjes en restaurants. Nette accommodatie, met prima bedden. Schoonmaak en overige diensten ok. Veel laag over komende vliegtuigen.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2020

Een 3-sterren hotel waarvan de renovatie bijna volledig voltooid i. Zel geen hinder van ondervonden.

Hou rekening het ligt dicht bij luchthaven...Wij hadden voor 10 overnachtingen een zonnig terras gevraagd en niet gekregen. Jammer... een gemiste kans.

Nette accomedatie

Nette Accomedatie. Alles is basic maa prima kwaliteit. Er zit een keukentje in het appartement, maar daar moet je je niet veel van voorstellen.Uitgebreid koken kan hier niet. Een eitje bakken wil prima.

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2020

Appartementen waren net gerenoveerd, Super goed

Het complex ligt heel centraal,Super aardig personeel,ze proberen echt alles om het naar je zin te maken.wij gaan zeker nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2020

De vernieuwde appartementen zijn prima en mooi geworden.

Laatst bijgewerkt: 2 november 2019

Niet voor herhaling vatbaar

Aardige locatie maar daar is alles mee gezegd. All-incl.gasten krijgen 2e hands behandeling. Bijv. Cocktails in plastic glaasje . Entertainment stelt niks voor. 1 man runde dit.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2019

Mooi complex ziet er kleurrijk uit gezellig mooi zwembad

Het grootste nadeel is toch wel alle vliegtuiglawaai dat over het complex vliegt op een zaterdag bv zo'n 75 vliegtuigen. En de drilboren van de renovatie van dit complex waardoor je niet rustig aan het zwembad kon liggen. We ondervonden ook 1 nacht last van drinken en schreeuwende toeristen, dit is goed opgelost door personeel.

Laatst bijgewerkt: 26 november 2018

Ruim appartement maar niet schoon

De badkamer van het appartement is toe aan renovatie en de schoonmaak liet ook te wensen over. De prijs van het appartement was voordelig, maar er was bv geen föhn, die kon je wel huren... De keuken en de badkamer waren niet schoon

Tuin
Bij het zwembad