BLUESEA Al Andalus (ex Royal Al-Andalus) reviews

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Geen 4 sterren waard.!!!!!!!! Nog maar amper 2 sterren. Raad niemand aan.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Goede ligging.Eten te weinig afwisseling en nooit warm.

In de kamer slechts 1 stopkontakt. Volgens de papieren zou er een Ned. tv kanaal aanwezig zijn, maar dat was niet zo. Geen licht op het balkon,dus je kon s'avonds niet lezen buiten. 1 dag voor ons vertrek kwamen wij onze kamer niet meer in.Wij naar de receptie.Hadden ze ons al uitgechekt.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

Goed gelegen, dichtbij centrum en strand.

Centrum en strand zijn heel goed op loopafstand. In de kamer hoor je niet goed wat er op straat gebeurd, dus lekker rustig. Accommodatie is ook prima, op de bedden na. Ons bed was veel te klein en kon niet uit elkaar geschoven worden. Als de één zich omdraaide, viel de ander er bijna uit. De badkamer daarentegen was wel weer super.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2019

Hotel met een fijn zwembad en mooie grote tuin.

Mooi groot zwembad. Helaas mag je er geen luchtbedjes in gebruiken. Tuin is ook.erg mooi. Kamers zijn grotendeels vernieuwd, maar we wordt slecht schoongemaakt. Stoffig. In 2 weken maar 1 x bed verschoond. Handdoeken om af te drogen zijn niet van katoen, waardoor ze slecht afdrogen. Geen Wi-Fi, voor €25,- per week heb je Wi-Fi op de kamer, vond ik behoorlijk prijzig. Kluisje moet je ook huren, voor 2 weken €45,- Parkeren kan, maar ook dat kost geld, €10,- per dag. Dit staat nergens beschreven. Ontbijt is redelijk. Iedere dag vers fruit. Volop keuze aan brood, vlees beleg en kaas. De jam is net een babyhapje.... Eieren kunnen ze er niet koken. Iedere dag geprobeerd, maar waren nog half vloeibaar. Iedere dag pannenkoeken en gebakken ei of omelet. Eten bij de poolbar zou ik niet snel nemen. Een keer een Spaans stel een hamburger zien eten, die was gewoon nog rauw!

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2019

mooi hotel, fijne ligging, eten bij buffet niet warm.

prima vakantie. alleen jammer van het lauwe eten. rest is goed

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2018

Degelijk maar geen verrassing

Mooi hotel vriendelijk personeel. Goed gelegen. Afwisselend eten.Drank te duur.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2017

Geweldig, vooral het animatieteam.

Na 2 mindere vakantie te hebben gehadt, hebben we nu echt genoten van onze vakantie. Volgende jaar gaan we zeker terug.

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2017

Prima schoon hotel met vriendelijk personeel

Door eerdere recensies was er twijfel ontstaan of we het juiste hotel geboekt hadden. Het tegendeel is waar, het hotel heeft een goede ligging, is schoon, heeft vriendelijk personeel en het eten, meest verse produkten, ruime keuze, smaakte prima. Mochten wij nog eens naar Torremolinos gaan dan zeker dit hotel.

Mooi uitzicht vanaf het balkon.