Gran Blue Sea Cervantes reviews

Laatst bijgewerkt: 17 september 2019

zeer vriendelijk personeel. schone kamers. ligging zeer goed

fijn hotel met zeer vriendelijk personeel. Kamers schoon en netjes. Kamers wel aan een update toe. mijn advies is om allen douches te plaatsen. geen bad meer. Dit advies zou ik aan alle hotels geven. Het eten werd keurig warm geserveerd en regelmatig aangevuld. Alleen was er weinig variatie in het eten. Over het geheel genomen een fijn hotel waar een goede sfeer heerst en tenminste niet elke avond animatie is waar door je niet aan je rust toe kan komen.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2017

goed hotel mooie ligging

perfecte ligging, personeel vriendelijk,relaxst sfeertje ook personeel onder elkaar,ze vullen elkaar perfect aan,wat rust geeft voor de gasten. kamer goed, eten goed,fijn zwembad, ook op het dakterras. Animatie was minder,daar valt nog wat te scoren ons inziens.

Laatst bijgewerkt: 3 september 2017

Ligt midden in het centrum. Eten was heel goed heel veel keuze.

Kamer was oké echter geen zijzicht zee. Wat wel beloofd was. Ligging midden In het centrum

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2017

Ruime rustige kamer en goede ligging

Fijn hotel met ruime kamer. Kamers aan centrumkant zijn lekker rustig. Leuk balkon en prima bed. Hotel ligt midden in het centrum. Circa 15 minuten lopen naar het strand. Als je slecht ter been bent is Torremolinos geen geschikte bestemming. Naar het strand is met veel trappen omlaag. Animatie in het hotel was zeer beperkt. Wij vonden dat heerlijk, want hierdoor was er niet te harde muzirk etc. Zwembad prima en zelfs in hoogseizoen best voldoende ruimte. Ontbijt super, lunch en diner matig. Te weinig smaak aan eten. Dranken bij all inclusive ook matig vam kwaliteit . Bv kraanwater ipv flessenwater. Water uit de kraan is daar uitgesproken vies. Hotel is een aanrader, ontbijt ook, all inclusive niet.

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2017

prima hotel

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2017

centraal gelegen

Ietwat gedateerd. Akoestiek met veel jonge mensen slecht