476 beoordelingen voor Appartement Bajondillo in Torremolinos Costa Del Sol

6.4
    8.5
    Carolien
    op 08.01.2022:

Prima hotel, lekker dichtbij het oude centrum

Een groot hotel. Heel schoon, elke dag schone handdoeken en én keer per week wordt ook nog het bed verschoond.
    Het hotel ligt aan de boulevard vlakbij de trap die omhoog gaat door het oude centrum. Langs de trap zijn winkeltjes en eetgelegenheden.
    Wij waren er begin januari, er waren toen wel veel dingen dicht.

Petra
    op 15.09.2021:

Prima

Prima verblijf op n prima locatie

Het is altijd n vreselijk gezicht dat mensen in de rij staan voor bedje bij t zwembad

Jan
    op 30.12.2019:

Goede ligging voor zowel het strand als de stad

Appartement is redelijk basic, maar heeft wat je nodig hebt.
    TV heeft 6 Nederlandse zenders

op 14.03.2015:

De Hostes hield zitting bij de receptie .

Bij de uitgang van het vliegveld , kregen wij een uitnodiging , voor een bijeenkomst in Appartementencomplex Bajondillo .
    Wij werden verwelkomt bij de receptie door de hostes Petra die wij nog kende van vorige jaren . Er waren dit jaar in deze periode wat minder gasten en ze moest nu met een collega de hele kuststrook doen . Ook Bajondillo was minder bezet en waren sommige hotels nog gesloten . Wij konden nog boeken voor een excursie , maar die hebben in de loop der jaren bijna allemaal gedaan . Na afloop hadden wij nog wat tips voor haar en zou ze die in de volgende happening meenemen , misschien tot volgend jaar !!!!

op 24.12.2015:

Komend jaar , naar Bajondillo

24/12 We hadden weer geboekt voor apart-hotel Los Jazmines . Maar door de grote verbouwing konden wij niet terecht , maar mischien eind februari 2016 . Wij kregen bericht van D-Reizen , dat we voorlopig niet terecht konden in Los Jazmines ( door uitloop van de werkzaamheden ) en of we voor een week of drie naar Bajondillo wilde . Wij hebben daar JA op gezegd . Dus vanaf eind februari . Ga je nog later naar de Costa Del Sol , dan zit je meestal in een regen periode !!!!! Daarvoor gaan we ( de regen dus ) niet naar Spanje . Op naar Bajondillo .

op 10.06.2012:

Een twee kamer appartement .

Wij hebben een dagje en een nachtje gelogeerd bij vrienden , die hadden een tweekamerappartement gehuurd . We kwamen terecht op de zesde verdiepiepng , een geluk dat er een lift was . Het is eigenlijk een studio met een extra slaapkamer . Het studio gedeelte is niet al te groot . De keuken is erg klein , de studio is karig ingericht met een zitbank een salontafel een eethoek met vier stoelen . Weinig bergruimte .

Het balcon gaf een mooi uitzicht op Torremolinos en de zee , je had er wel zon , maar het balcon was aan de krappe kant .

De slaapkamer was ruim met twee eenpersoonsbedden tegen elkaar . De badkamer met douche , wastafel en toilet , zag er netjes uit . Het appartement werd elke dag schoongemaakt , met wisseling van de handdoeken .

Beneden op de begane grond was er een bar en in de kelder bijna elke dag entertaiment . Op de kop , nabij de boulevard , het restaurant . Boeken waren te leen bij de bibliotheek .

elly
    op 03.01.2020:

goed en centraal gelegen overal dichtbij

goede bedden, centraal gelegen, om de omgeving te verkennen een auto huren

Monique
    op 28.11.2019:

Groot gebouw dicht bij de zee fijne studio

Goede ligging . Mooi studio. Vanalles te doen zoals bingo gym enz in het gebouw. Fijne personeel

Faciliteiten van Bajondillo

• Wellness/beauty obv 9 beoordelingen
  • Meer obv 3 beoordelingen
  • Naturisme obv 2 beoordelingen
  • Wintersport obv 2 beoordelingen

Het weer de komende week in Torremolinos

Saturday 29-1 Helder/Zonnig
Friday 4-2 Regenbui

Contactinformatie van Bajondillo

Paseo Marítimo s/n E-29620 Torremolinos, Spanje
T +34 952382422 F +34 952382455 I E reservas@bajondillo.com

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Bajondillo in Torremolinos, Costa Del Sol.

Vakantiepanel.nl heeft 476 vakantie beoordelingen Bajondillo.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Bajondillo vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Bajondillo scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Bajondillo vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Bajondillo en het actuele weer Torremolinos. Bekijk hier ook andere Appartements Torremolinos of Appartements Costa Del Sol. Op de pagina van Torremolinos vind je vakantiebeoordelingen Torremolinos en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Bajondillo achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Bajondillo!

• Carolien
    op 08.01.2022:

Langs de boulevard lopen naar Benalmadena (45 minuten) Door het centrum naar de botanische tuin Molino de Inca Parque la bateria, met een leuke kinder speeltuin Lekker een drankje drinken op de terrasjes langs de boulevard, niet duur. Met de trein naar Malaga Nederland was in lockdown dus ik heb daar lekker mijn nagels laten doen. Veel goedkoper dan in Nederland!

• Jan
    op 30.12.2019:

Neem hoger gelegen appartementen om zon te hebben. In de winter staan veel appartementen voor het grootste gedeelte van de dag in de schaduw. Dagje Malaga is geweldig! Makkelijk met de trein te bereiken.

• Monique
    op 28.11.2019:

Als je van zee terrasjes en winkeltjes houd is het een heel fijne plek

• Jerry
    op 12.11.2019:

Als de keuken nog een waterkoker en een toaster oven zou hebben ,was het verblijf nog aangenamer.

• Kees
    op 08.10.2019: