436 beoordelingen voor Appartement Bajondillo in Torremolinos Costa Del Sol

6.4
    8.5
    Marloes
    op 28.07.2018:

Leuk en zeker de moeite waard

Alles is goed! De mensen zijn aardig en het eten is lekker. Er is genoeg animatie voor jong en oud. Het is echt A locatie. Er is alleen 1 maar.... wat een oud vervallen appartement :(. Maar dit min puntje mocht de pret niet drukken want alle andere dingen maakte alles weer goed!

op 14.03.2015:

De Hostes hield zitting bij de receptie .

Bij de uitgang van het vliegveld , kregen wij een uitnodiging , voor een bijeenkomst in Appartementencomplex Bajondillo .
    Wij werden verwelkomt bij de receptie door de hostes Petra die wij nog kende van vorige jaren . Er waren dit jaar in deze periode wat minder gasten en ze moest nu met een collega de hele kuststrook doen . Ook Bajondillo was minder bezet en waren sommige hotels nog gesloten . Wij konden nog boeken voor een excursie , maar die hebben in de loop der jaren bijna allemaal gedaan . Na afloop hadden wij nog wat tips voor haar en zou ze die in de volgende happening meenemen , misschien tot volgend jaar !!!!

op 24.12.2015:

Komend jaar , naar Bajondillo

24/12 We hadden weer geboekt voor apart-hotel Los Jazmines . Maar door de grote verbouwing konden wij niet terecht , maar mischien eind februari 2016 . Wij kregen bericht van D-Reizen , dat we voorlopig niet terecht konden in Los Jazmines ( door uitloop van de werkzaamheden ) en of we voor een week of drie naar Bajondillo wilde . Wij hebben daar JA op gezegd . Dus vanaf eind februari . Ga je nog later naar de Costa Del Sol , dan zit je meestal in een regen periode !!!!! Daarvoor gaan we ( de regen dus ) niet naar Spanje . Op naar Bajondillo .

Pascale
    op 06.07.2018:

Heerlijk! Na 38 jaar weer terug geweest en het is nog steeds heerlijk

Alles goed geregeld. Punt van aandacht is de badkamer. Die is verouderd maar verder prima.
    De vele liften communiceren niet met elkaar dus soms sta je een kwartier te wachten (als iedereen aan het ontbijt wil of terug komt van het zwemmen) en de andere keer komen er drie tegelijk.

op 10.06.2012:

Een twee kamer appartement .

Wij hebben een dagje en een nachtje gelogeerd bij vrienden , die hadden een tweekamerappartement gehuurd . We kwamen terecht op de zesde verdiepiepng , een geluk dat er een lift was . Het is eigenlijk een studio met een extra slaapkamer . Het studio gedeelte is niet al te groot . De keuken is erg klein , de studio is karig ingericht met een zitbank een salontafel een eethoek met vier stoelen . Weinig bergruimte .

Het balcon gaf een mooi uitzicht op Torremolinos en de zee , je had er wel zon , maar het balcon was aan de krappe kant .

De slaapkamer was ruim met twee eenpersoonsbedden tegen elkaar . De badkamer met douche , wastafel en toilet , zag er netjes uit . Het appartement werd elke dag schoongemaakt , met wisseling van de handdoeken .

Beneden op de begane grond was er een bar en in de kelder bijna elke dag entertaiment . Op de kop , nabij de boulevard , het restaurant . Boeken waren te leen bij de bibliotheek .

Linda
    op 26.06.2018:

Geweldig wij komen er al 12 jaar 2 a 3 x per jaar.

Wij komen graag in Bajondillo omdat het echt "Spaans "is. En de bar enorm gezellig is. En de leuke entertainment dagelijks overdag en ;s avonds.

Erik
    op 21.06.2018:

Gedateerd gebouw met aan buitenzijde onderhoudsachterstand.

Komen hier al jaren vanwege de uitstekende ligging en de prima kamers. Het complex is vooral aan de buitenzijde aan groot onderhoud toe. Het begint nu een slordige indruk te maken. Omdat we weten wat we krijgen is het verder een prima plek.

Jose
    op 16.06.2018:

Fijne locatie

Gedateerd eenvoudig appartement met weinig faciliteiten maar een super ligging

Faciliteiten van Bajondillo

• Wellness/beauty obv 8 beoordelingen
  • Meer obv 3 beoordelingen
  • Naturisme obv 2 beoordelingen
  • Wintersport obv 2 beoordelingen

Het weer de komende week in Torremolinos

Friday 17-8 Helder/Zonnig
Thursday 23-8 Helder/Zonnig

Contactinformatie van Bajondillo

Paseo Marítimo s/n E-29620 Torremolinos, Spanje
T +34 952382422 F +34 952382455 I E reservas@bajondillo.com

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Bajondillo in Torremolinos, Costa Del Sol.

Vakantiepanel.nl heeft 436 vakantie beoordelingen Bajondillo.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Bajondillo vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Bajondillo scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Bajondillo vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Bajondillo en het actuele weer Torremolinos. Bekijk hier ook andere Appartements Torremolinos of Appartements Costa Del Sol. Op de pagina van Torremolinos vind je vakantiebeoordelingen Torremolinos en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Bajondillo achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Bajondillo!

• Erik
    op 21.06.2018:

Knap de buitenboel op.

• Belinda
    op 15.06.2018:

Zeker aan te bevelen

• Annemieke
    op 08.05.2018:

Handdoekje leggen verbieden, zodat iedereen een kans op een ligbed!!! Badkamers opknappen.

• W
    op 24.04.2018:

Veel te doen in de buurt . Info genoeg te vinden in de hal van het hotel.

• Bianca van vugt
    op 03.01.2018:

Renovatie van de badkamer.