Select Benal Beach  reviews

4,6

Laatst bijgewerkt: 3 april 2022

leuk

Leuk, rustig en vriendelijk appartementen complex. In maart redelijk rustig, in hoogseizoen wellicht niet …

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2020

Zeer goed centraal gelegen

aanbevelingswaardig voor overwinteraars. Bestaat uit appartementen. Voor hen die slecht ter been zijn niet raadzaam. Ligt bergop. Goede verbindingen met openbaar vervoer, taxistandplaats 20 meter van complex. Dit vervoer spotgoedkoop. Schoonmaak app. 2 x per week.

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2020

Mooi gelegen complex vlakbij het strand

Dit complex bestaat uit 4 gebouwen en heeft een schitterende ligging bij het strand. Kamer die wij hadden was compleet en wij kregen om de dag schone handdoeken en werd de kamer gedaan.

Laatst bijgewerkt: 12 januari 2020

Prima hotel op een prima locatie

Hotel is sterk verouderd. Als je weinig eisen stelt aan je hotel, is dit een prima hotel.

Laatst bijgewerkt: 20 december 2019

Gezellig

Ze waren allemaal heel vriendelijk, vlakbij het strand dus ideaal gelegen. Bedden waren iets te hard maar voor de rest een prima hotel

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2019

Slecht appartement, leuke omgeving.

Onze mening over appartement benal beach : Bedden zijn keihard, 10 nachten slecht geslapen. Er is een bad en een boiler. Dus een warme douche na het bad gaat niet. Er zit een vogelpark naast het appartement. Je hoort de vogels dag en nacht. In het appartement staat een bank waar je onder een bed uit kan schuiven. Ik wou even voelen hoe het lag en toen scheurde me jurk door een spijker die uit de bank stak. Precies aan de kant waar je slaapt. Dus niet veilig voor kinderen. Er lag een vieze sok in het bed toen wij aan kwamen. Dus of de bedden zijn verschoond is de vraag. Het appartement is verdeeld in blokken. Op ieder blok zit een kantoor die over jou blok gaat. Als er problemen zijn kan je niet terecht bij de receptie. Het kantoor is maar voor bepaalde tijd geopend. En in de weekenden gesloten. De blokken zijn ingewikkeld verdeeld. De lift waarmee je naar boven gaat kan je niet mee naar beneden. Niet erg veilig lijkt me? Je word bij aankomst niet begeleid naar je appartement. Het komt er dus op neer dat je het zelf moet uit zoeken. Personeel is niet klant vriendelijk. Wij kwamen snachts 4.00 uur in het appartement. Wij waren uit geweest. 2 mannen zaten bij de receptie en groette ons amper. We stappen in de lift naar verdieping 5 en het moment dat we uit de lift stappen zien we dat de gang vol bloed ligt. Uitgesmeerd en handafdrukken. Ongeveer 20 m lang door de gang richting ons appartement. In paniek zijn we via verdieping 4 de gang door gerent om bij de lift te komen die bedoeld is om naar beneden te gaan. Dat was dus niet mogelijk op verdieping 5. Toen we bij de receptie vertelde aan de mannen dat er overal bloed lag, wisten ze hier al van en zeiden ze dat de schoonmaak dit in de ochtend wel zou opruimen. Bij binnenkomst hebben ze ons hier niet over geïnformeerd. Niet normaal! WiF en een kluis huren is tegen betaling. Terwijl de kluis in je kamer zit. €36 euro voor de kluis.(10dgn) Wij voelden ons niet welkom bij appartement benal beach. Joyce(23) Esther (21)

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2019

Perfecte ligging met goede kwaliteit ingerichte appartementen

Hebben het enorm getroffen met kamer 004-1 met zonnig balkon en geweldig uitzicht op zee! Mooie zwembaden met mooie tuinen omgeven. Het leuke was ook de variatie aan mensen. Ook veel Spanjaarden hebben in het complex een vast appartement. De omgeving is heuvelachtig, best veel klimmen. Maar genoeg leuke, interessante dingen te doen. Zoals een park waar dieren (kippen, eenden, konijnen etc.) vrij rondlopen. Met de bus kun je gemakkelijk naar andere plaatsen (goedkoper dan in Nederland). De haven is heel sfeervol, kun je gezellig eten. En trouwens is er ook een fijn zandstrand. Genoeg winkels in omgeving.

Laatst bijgewerkt: 11 december 2018

Eenvoudig gedateerd appartement

Je hebt alles wat je nodig hebt. Voor de prijs en prima verblijf. Je kunt er met het openbaar vervoer alle kanten uit. We gaan zeker terug naar dan langer er is zoveel te zien. Super

Laatst bijgewerkt: 3 december 2018

Prima accommodatie

Groot complex. Netjes en schoon, beetje gehorig. Ruime kamers. Ligging is top.

Laatst bijgewerkt: 10 november 2018

Redelijk goed en goedkoop

Mooie ligging direct aan het strand. Prijs kwaliteit verhouding goed. Zeer eenvoudig ingericht, maar prima voor een weekje weg. Dichtbij restaurants en winkels. Er is geen gratis WIFI zoals beschreven staat en het binnen zwembad behoort bij de sportschool ernaast. Als je wilt zwemmen/sporten kost dat € 9,-

Benal Beach app.
Ingang App.complex