MedPlaya San Eloy Club reviews

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

Gezellig, levendig

Voor kinderen tot 12jr zeer geschikt met de dagelijkse animatie, na 12jr vallen ze voor de animatie beetje buiten de boot. Je kan dagelijks gebruik maken van een gratis bus naar Tossa de Mar (gaat ieder uur), All inclusieve eten was voor ons prima genoeg variatie, enige nadeel dat de snackbar niet echt een snackbar is maar gewoon het overgebleven eten van de lunch wordt neergezet. Verder wel goed geregeld eten mag niet meegenomen worden naar zwembad en drinken kan je gehele dag door halen bij de bar mits je je beker inlevert hierdoor dus geen vuil wat rondzwerft bij het zwembad of op het park. Ligbedden bij het zwembad zijn er genoeg. Om 24.00u stopt de animatie en wordt er ook verwacht dat het stil is op het park, receptie is 24u per dag bemand. Als het kan vraag een beneden appartement die zijn wat ruimer en hebben een terrasje. Let op met eigen vervoer de parkeergelegenheid is snel vol daarna kan tegen betaling 5 euro per dag wel in de buurt geparkeerd worden op een parkeer terrein.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2018

Druk gezellig

Klein complex met enkel gezinnen met kinderen. Druk en levendig heel de dag animatie. Wij zijn er met 1 kind geweest (11j) en die heeft het geweldig gehad! Was leuk voor 1 week !

Laatst bijgewerkt: 9 september 2017

een prima verblijf

prima maar op het pakeren na weining parkeerplaatsen of je moet 5euro per dag betalen te late tijdstip voor dinee

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2017

Camping gevoel, druk, veel animatie, schoon,

Leuke vakantie gehad. Voor kinderen fantastische plek. Ligt paar kilometer van centrum en strand. Afhankelijk van auto of pendelbus. Kamers zijn schoon maar verouderd. Veel animatie. Eten/drinken kan ik niet over oordelen, wij hadden dat er niet bij geboekt. Is wel op all inclusive gericht!