Clipper reviews

Vakantie

Ge wel dig

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Walgelijk en waardeloos

Ik ga een officiële klacht indienen. Mijn dochter is uit het hotel gezet de 2e dag omdat haar zusje die ik naar huis heb laten vliegen ivm ziekte per ongeluk een sleutel in haar zak had!!!!!!Met gevolgen dat me dit 800 euro extra heeft gekost me oudste terug te laten iegen omdat ze zo overstuur was en iemand van peijsveij was bereikbaar

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2022

TE VIES VOOR WOORDEN!

Dit hotel verdient niet meer dan een 1 als beoordeling! Mieren op de hotelkamer, meerdere malen is er gespoten en ze bleven maar komen. Ik heb hierover een mail gestuurd naar u waar ik nog geen antwoord op heb gehad.

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Slecht onhygienisch geen engels

In lobby liggen jongeren op de banken te slapen, geen airco koelkast of tv, eten is koud of oud en hard. Spreken geen woord engels of willen ze niet

Laatst bijgewerkt: 17 september 2017

Groot hotel maar niet een heel schoon hotel

De kamer waarin wij zaten is voor 2 personen en wij waren met 3. We moesten om een extra bed vragen omdat er maar 2 stonden. En met 3 personen is de kamer echt te krap. De badkamer was niet schoon douche gordijn vies. Last van mieren veel op de kamer. Simpel eten en personeel varieerde in vriendelijk en niet vriendelijk. Maar dat zal in meerdere accomodaties zijn.

mieren