Florida Park reviews

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

hotel florida park

alles goed verzorgd en netjes

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Fijn hotel!

Goede ligging aan de boulevard van Santa Susanna. Fijne kamers die iedere dag schoongemaakt worden. Ze zijn alleen wat gehorig. Eten is heerlijk. Voor ieder wat wils.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2023

Prachtige hotel eten personeel ligging weer enz, alleen de vervelend was met dat onze terug vlucht was zomaar geannuleerd en daardoor moesten we paar dagen voor de vakantie bellen naar prijs vrij om dit te oplossen en uiteindelijk moesten wij anders dagen langer blijven, en natuurlijk kost ons extra kosten voor verblijf , eten , en ook later beginnen met werk , ik vind het vervelend dat dit gebeurt. En niemand is verantwoordelijk.

Husselman
Laatst bijgewerkt: 28 september 2023

Fijne accommodatie

Prima hotel met nette bediening. Licht gedateerd maar zeker niet slecht. Algemene indruk is schoon en netjes. Eten is vers en voor ieder wat wils. Genoeg ligbedjes en stoelen rondom het zwembad dus handdoekjes leggen is niet direct nodig. De cocktails en andere drankjes zijn prima evenals het bier van de tap. Animatie is niet heel spannend maar voor de liefhebber zijn er 's avonds meestal live muziek optredens. Parkeren op parkeerplaats is €15 per dag en 1 meter erachter gratis, verschil is alleen een slagboom, geen verdere beveiliging. Ligging ok, boulevard met cafeetjes en winkeltjes ligt tussen hotel en het brede strand in. Zeezicht boeken heeft weinig meerwaarde omdat de boulevard ertussen zit en veel zicht ontneemt. Nadeel, soms zijn hotelgasten luid en is de gang wat gehorig. 1x last van gehad. Totaaloordeel: ik zou zo weer gaan.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2023

Top hotel

Ontzettend mooi en fijn hotel,vriendelijk personeel,top locatie!!

Hr. G. Verschuren
Laatst bijgewerkt: 24 juni 2023

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2022

Goed hotel

Goed hotel, Flamecoshow erg goed. Vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Mooi centraal gelegen

Mooi gelegen vlakbij strand en aan boulevard. Heerlijk !

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

Goede ligging, hotel OK maar veel lawaai!

Er was telkens enorm veel lawaai savonds. Dit kwam doordat het café en podium eigenlijk in het midden van het complex was gelegen en al het lawaai weergalmde tot in de kamers. Als je eens vroeg in bed moest om de dag erna vroeg op te staan, was het niet aangenaam om te slapen.. Voor de rest was het hotel OK, de wellness&spa zeker een aanrader!

Lekker aan het zwembad
Lekker aan het zwembad