Mediterráneo & Mediterráneo Park reviews

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Super hotel

Heel fijn hotel met 3 zwembaden. Het heeft een perfecte ligging. Ongeveer 150 meter van het strand en via de boulevard ben je zo in het centrum. Het heeft ook een parkeergarage maar die moet je wel van te voren meeboeken. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2022

Goed hotel. Wel opletten in je boekingsbevestiging in welk gedeelte je zit.

Ik had voor Mediterraneo Park 4* geboekt maar kreeg 4 dagen voor vertrek te horen dat ik in Mediterraneo 3* zat. Het hotel bestaat uit twee gebouwen. Dit had ik al drie keer eerder aangegeven maar er werd elke keer aangegeven dat ik in het 4* gedeelte zat. Bij Prijsvrij staat dat het om een 4* hotel gaat dus je mag er vanuit gaan dat je sowieso in het 4* gedeelte zit. Maar dat is dus niet zo. Prijsvrij mag hier wel zorgvuldiger mee om gaan. Uiteindelijk heb ik bij aankomst in het hotel alsnog het 4* gedeelte kunnen regelen.

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2019

Geweldig, ik hoop dat jullie dit in het assortiment opnemen voor volgend jaar

Zeer goed geprijsd hotel, niets op aan te merken. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. De keuken heeft natuurlijk geen 3 sterren. Maar is zeer goed. Wij hebben weer een week genoten. Normaal zijn wij niet voor buffetten, hier kan je dat doen, met veel plezier. Personeel is er al jaren en kwaliteit word nog steeds beter. Een aanrader

Laatst bijgewerkt: 7 september 2018

Goed onderhouden en erg schoon

Dit park is een aanrader, de kamers zijn super netjes en het personeel is vriendelijk. De ligging is ideaal. Geen slechte ervaring gehad.