H-Top Caleta Palace reviews

9,8

Laatst bijgewerkt: 18 september 2023

Fijne locatie

Fijne locatie, vriendelijke mensen hotel is goed echter erg groot met veel kamers. Meer dan 500. Slaapkamer met hele harde matrassen en heel smal bed.

Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2019

Mooie ligging aan het strand

Erg vriendelijk personeel, ligt aan begin vd winkelstraat met restaurants van Platja d'aro. Wel 4 sterren maar geen gratis Wifi, dat vinden wij toch wel een minpunt. Verder id omgeving genoeg te zien en te beleven. En het is heel goed Barcelona te bezoeken, met de bus vanaf busstation in Platja. Wij gaan vast nog een keer heen.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2018

Prima ligging aan strand en winkels

Prima ligging aan strand en winkels. Vloer en bed was een beetje ongelijk. Daarom beetje wiebelt bed, na papiertje onder poot was het euvel verholpen.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2018

vriendelijk, mooi, schoon

Een heerlijk hotel op een prachtige plek aan het strand gelegen. De eetgelegenheid en de zaal voor avondanimatie is eigenlijk te klein voor het aantal gasten. Er wordt keihard gewerkt door het personeel om iedereen vriendelijk en op tijd te kunnen bedienen. Zij verdienen een dikke tien !!! Bedjes en parasols aan het strand huren vind ik vrij prijzig €7,00 per stuk per dag.

Strand bij het hotel
Strand Calella de Parafrugell
Hotel met zwembad vanaf strand gezien