Aqua Silhouette & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 7 april 2024

Heerlijk verblijf in een prachtig hotel

Voor de 2de keer een fantastische vakantie gehad in Aqua Silhouette &Spa. Kraaknette kamer, uitstekend ontbijt en elke avond een gevarieerd buffet! Vriendelijk personeel, 3 zwembaden waarvan 1 verwarmd en alles steeds tip top in orde. Wij komen zeker nogmaals terug.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

Mooi hotel

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Minpuntje: De spa (met zwemkleding) is wel mooi maar wordt meer gebruikt als binnen zwembad. Je mag een keer gratisnamelijk. Op deze manier zou ik er nooit voor betalen.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Super fijne vakantie gehad in dit hotel. Vriendelijk personeel, fijn zwembad, mooie kamers en erg netjes. Zelf heb ik coeliakie en ook daarmee werd goed rekening gehouden. Sowieso in Malgrat veel restaurants waar je onbezorgd kan eten. Genoeg te doen in de omgeving. 5 minuten lopen naar het strand, boulevard en supermarkt. Treinstation is dichtbij voor een dagje Barcelona. Hotel is wel wat gehorig maar met oordoppen in geen probleem! Wij zouden zo weer boeken!

Laatst bijgewerkt: 8 september 2023

Top vakantie

Het eten de accomodatie en de locatie zijn top!! Complimenten voor de meedenkende blonde vrouw achter de balie ze spreekt alle talen,en je helpt je super!

Hr. S. van de Pol
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2023

Aqua hotel silhouette en spa

De bedden slapen niet zo lekker en zijn heel hard.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2022

Fantastisch hotel, eten geweldig,alles bijelkaar een grote aanrader

Wij waren op vakantie om tot rust te komen, dit hotel heeft alle faciliteiten om dat naar iefers zin te maken. Alles werd tot in de perfectie uitgevoerd, zeker wil ik de dames van de schoonmaak bedanken voor de schone kamer ze kwamen elke dag van de week langs. Alles bijelkaar lekker uitgerust in dit zeer aan te bevelen hotel, shapoo.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

Schoon, ideaal gelegen

Leuk gezellig hotel, adult only Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideale ligging bij strand en winkels en treinstation. Jammer dat we niet opgehaald werden en 60 euro onkosten moesten maken voor taxi naar vliegveld en 3 uur vertraging hadden

Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

Schoon, vriendelijk hotel met mooie wellness

Schoon, vriendelijk hotel met mooie wellness. Het eten was uitgebreid en variërend. Gratis handdoeken service voor de Wellens en voor de ligbedden. De Wellens is voor 8 euro te boeken per 2 uur.

Super.