17 beoordelingen voor Appartement Albir Garden in Alfaz Del Pi Costa Blanca

7.2
    6.5
    Kelly
    op 04.08.2017:

Geweldig waterpark, kamers simpel en je moet het net treffen

Prima vakantie gehad. We kwamen vroeg aan en kregen gelijk een kamer. Ze dachten ook goed mee wat wenselijk is met 2 kleine kinderen. Een 2 kamer appartement voor 1 week all incl. Uitzicht op het waterpark. Wij hebben het erg getroffen. Kamer was netjes, simpel maar gewoon goed. Bedden redelijk en vernieuwde badkamer. Wel her en der beschadigingen. Andere zwembad was echt vol. Geen leeg bedje meer te krijgen na het ontbijt. Eten was prima, voldoende afwisseling als je alles lust en eet. Ik mag geen gluten en ook hier konden ze rekening mee houden (ik moest het wel elke keer vragen) helaas voor de kinderen weinig drinken, alles frisdrank met prik of water. Gelukkig aan de overkant een supermarkt met veel Nederlandse producten. Ook een bakkertje op de hoek met lekkere koffie. Strand is zo'n 20 min lopen of voor 1,50 pp met de bus.
    Eerste 7 dagen was het personeel erg klantvriendelijk. Maar dag 8 (uit check dag) niet meer zo. Huishouding stond een half uur voor uiterlijke tijd op de deur te bonzen dat we weg moesten, receptie gaf aan dat we geen gebruik meer mochten maken van het restaurant en ik geen handdoeken mocht voor het zwembad (mijne zaten al in m'n koffer). Je moet zelf om je borg vragen want je krijgt het niet zo maar terug.
    Op de laatste dag na dan, heb ik niks te klagen gehad, maar wij hebben het met de kamer getroffen. Anderen kamers waren minder goed, van kapotte koelkasten, airco's of bedden tot erg slechte hygiene of geluidsoverlast. Volgens mij zijn die kamers in de minderheid maar ze zijn er wel.
    De kinderen hebben echt genoten. Heerlijk zwemmen en 100 keer per dag van de glijbanen. Animatie team doet z'n best en er is geregeld een show van het een of ander. Winkelstraat is redelijk, veel winkels met producten uit China. Strand is een kiezelstrand maar prima te doen. Wij hebben een fijne week gehad maar raden het niet aan.

Corry
    op 14.06.2017:

De appartementen verouderd en hard aan vernieuwing en/of onderhoud toe

Het appartement viel tegen, bijna alle keukenkastjes leeg, er ontbraken veel delen van het sobere servies/bestek, geen koffiezetapparaat, water moest in een pan gekookt worden. Het houtwerk van de openslaande deuren kapot, deur sloot moeilijk, de douche ouderwets maar toch een verrassend volle straal water, slechts ééns in de 3 dg. verschoning van handdoeken. Keiharde ligbedden bij het zwembad, géén kussenverhuur, ongezellige "kantine" etc etc

ger
    op 19.09.2014:

goed alleen geen handoeken in de keuken dat was slecht moet je zelf maar kopen

voor de keuken was niets voorhanden zoals afdroeg doek en een poets lap voor gas fornuis aftewassen de rest was goed geregeld.

marion
    op 07.09.2014:

verzorgd park,centraal gelegen

app erg eenvoudig,incompleet keukengerei en servies.95% spanjaarden, animatie daar op gericht. 'savonds laat lang en erg luid.

Patricia
    op 01.08.2014:

Heerlijk!

Lekker groot zwembad, groot terras, aardig personeel, goeie animatie voor jong en oud!

Jacqueline
    op 30.07.2014:

goed resort

De omgeving is helemaal niets je heb daar erg weinig, het goeie is wel dat je goedkoop met de bus naar benidorm kan

Géke
    op 21.07.2014:

Prima verblijf, goede ligging!

Twee heerlijke weken gehad, de route naar het strand zit vol leuke winkeltjes en goedkope restaurants! Voetbal gekeken bij de Nederlandse kroeg vlak bij het strand! Super!

Manuela
    op 20.07.2014:

Vriendelijk, goedkoop

Het personeel is echt super lief. Er ontbrak een hele hoop in de kamer, maar als je bij de receptie aangaf wat je miste stond het binnen een uur in je kamer.

« 1 2 3

Monday 7-12 Bewolkt
Tuesday 8-12 Bewolkt
Wednesday 9-12 Bewolkt
Thursday 10-12 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Albir Garden in Alfaz Del Pi, Costa Blanca.

Vakantiepanel.nl heeft 17 vakantie beoordelingen Albir Garden.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Albir Garden vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Albir Garden scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Albir Garden vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Albir Garden en het actuele weer Alfaz Del Pi. Bekijk hier ook andere Appartements Alfaz Del Pi of Appartements Costa Blanca. Op de pagina van Alfaz Del Pi vind je vakantiebeoordelingen Alfaz Del Pi en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Albir Garden achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Albir Garden!

• Kelly
    op 04.08.2017:

Zonder kinderen zou ik dit hotel echt niet aanraden. Dan zijn er in de omgeving mooiere en luxere hotels te vinden

• Corry
    op 14.06.2017:

Ik zou het niemand aanbevelen en we gaan er zelf ook nooit meer naar toe.

• marion
    op 07.09.2014:

bezoek het plaatsje Calp, Denia. Tevens zijn Mundomar park in benidorm en aitana safari park de moeite waard om te bezoeken. Voor lekker eten of een heerlijk kopje koffie ga je naar Universal lounge bar!!!!!

• Patricia
    op 01.08.2014:

Dagje Benidorm gewoon bus 10 stopt voor de deur!

• Géke
    op 21.07.2014:

Pizzeria schuin tegenover ingang app complex! Heerlijke kipschotel en pizza's en heel goedkoop!