Colina del Paraiso reviews

Schaper
Laatst bijgewerkt: 11 april 2024

Super mooie villa met jacuzzi

Huis is schoon, mooi en met een prachtig uitzicht vanaf het dakterras met jacuzzi. We keken uit op de zee en de bergen. Ook erg vriendelijke medewerkers achter de receptie en goede service

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Goed huis, goed park

Top die jacuzzi op het dak. Ontbijt was inspiratieloos maar het was er. Locatie is goed, vlakbij Estepona en Marbella. Park met zwembaden was ook goed. Parkeren voor de deur. Airco werkte goed, lekker de ruimte.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2022

mooi appartement

ruim appartement alleen terras en ingang zijn echt aan renovatie toe. airco maakt een een hels kabaal deze kun je snschts niet aanraden.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2022

Fijn dat alles zo groot is niet dus niet hutje mutje

De toilet borstel houder leeg kunnen kiepen, nu blijft al het vieze toilet water er inzitten. Waar je de toilet pot mee schoonmaakt niet echt hygiënisch. Gemiste kans verder erg tevreden jammer dat we eerder weg moesten i.v.m de stank van de bosbranden. Overkapping balkon aan vervanging toe hield de zon niet meer tegen. De tegels in het kinderbad zaten los erg jammer hier moet iets aan gedaan worden. Fijn dat alles zo ruim is en ieder zijn eigen badkamer heeft. In de keuken meer bakjes schaaltjes

Laatst bijgewerkt: 19 april 2022

Ruime villa, wel gehorig

Laatst bijgewerkt: 23 september 2019

Mooi, zeer rustig gelegen appartementencomplex/resort

Met zo'n 200 mensen op het grote complex hebben wij totaal geen drukte ervaren (in tegenstelling tot de piekmaanden, wanneer er wel 600 mensen kunnen zijn, zoals we hoorden). Heel fijn! Wij hadden met tweeën een heel groot appartement met 3 slaapkamers en 3 badkamers, een enorm balkon met ligbedden. Prettige en ruime kamers allemaal. Alles aanwezig in de keuken, erg luxe. Dat de airco veel lawaai maakt stond al bij de reviews, dat is erg jammer! En ook dat er nogal wat bouwactiviteiten waren om ons heen, dat was soms storend. Leuke keuze uit 3 zwembaden, waar het ook niet druk was. Een auto is absoluut nodig, tenminste als je het resort af wilt.

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2019

Prima accommodatie

Wij kwamen voor een rustige (tijd van het jaar) accommodatie met mogelijkheden om in de natuur te wandelen. Daaraan voldoet de accommodatie. Tevens een prima kwaliteit.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2019

Zeer ruime en keurige accomodatie met vriendelijk personeel!

De appartementen zijn zeer ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Vriendelijk, behulpzaam personeel

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2018

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2018

Ruim, compleet appartement

Wij hebben de '2-kamer-villa' geboekt. Dit is een volwaardig 6-persoons appartement (2 van de 3 slaapkamers zijn verzegeld) met 2 balkons en een groot dakterras met jacuzzi. alles 'uit de folder' is aanwezig en werkt. De bedden zijn goed. De airco hebben we niet veel gebruikt (begin oktober), maar werkt goed en is binnen stil, buiten hoor je 'm wel. Super vakantie gehad.

het appartement
Blik op het appartementencomplex