Monumental Residencial reviews

4,5

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2020

zeer goed

Personeel hield goede rekening met mijn beperking. Ik moest wel apart 15 euro betalen voor mijn safe. Ik vind da dit inbegrepen moet zijn in de prijs.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2020

fijne tijd gehad.

Personeel hield goed rekening met mijn beperking.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2020

zeer goed

Personeel hield goed rekening met mijn beperking. Uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019

prachtig, goed en groot, goed onderhouden hotel, vriendelijk personeel

het hotel was echt geweldig. De kamers zijn ruim en goed onderhouden. schouderklop voor de interieur verzorgsters!!! Eten en drinken tijdens de maaltijden uitstekend, vooral het ontbijt was uitgebreid, ruim voldoende. Het personeel van de bediening, op het terras bij het zwembad, moet ik zeggen, sorry waardeloos, niet vriendelijk. het kwam daar over, we zijn er en het loon wordt toch wel gestort, op het terras was de gezelligheid echt ver te zoeken,. Wat heel jammer van en voor dit mooi en verzorgd hotel.

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Heerlijk relaxen,geweldig. Aanrader voor mensen die goed ter been zijn.

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2019

Gewoon goed

Goed ligging goed centraal , lopend te doen naar centrum . Anders de stadsbus voor de deur . Perfect . Ligging vlak zeker aantebevelen , veel hotels liggen op een helling ,

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2019

geweldig hotel , heel goed eten, elke avond wat anders en vele toetjes

geweldig hotel , heel goed eten, elke avond wat anders en vele toetjes buffet. werd goed bij gevuld en warm. dicht bij de stad . gewoon geweldig hotel.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2019

goed, maar wel druk hotel

goede maaltijden maar omdat alle hotelgasten excursies plannen moet iedereen vroeg ontbijten. dit brengt wel een heleboel drukte met zich mee, en soms moeten wachten op een tafel. de bedden zijn wel goed maar zeeeer hard.

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2019

Goed hotel vriendelijk personeel

Goed hotel Vriendelijk personeel Supermarkt dichtbij Bushalte op loopafstand

Laatst bijgewerkt: 21 september 2018

Mooi hotel

Mooi hotel met ruime kamers en fijn balkon. Ivm cara gevraagd om de kamer extra schoon te maken. Ook dat is goed gehoord. Heerlijk verblijf gehad in dit mooie hotel.