“ We hadden een mooie junior-suite in het hoge hoofdgebouw. Met slechts 3 liften (waarvan er één de hele week in onderhoud was) moesten we nogal eens erg lang wachten, vooral 's morgens voor het ontbijt. We hadden 5 dagen een huurauto. Om deze auto op het parkeerterrein van het hotel te mogen parkeren, moesten we per uur betalen. Totaal waren we hieraan 42,80 euro kwijt!!!! Dit hadden we nog nooit meegemaakt in andere hotels. We hadden koffie-en theefaciliteiten op de kamer. Dit was heel summier: 2 zakjes nescafé, 2 zakjes décafe en een aantal theezakjes. Op zich niets mis mee, maar als we wilden dat het werd aangevuld, werd daar telkens 4 euro voor gerekend. Belachelijk!!!! Het ontbijt was redelijk, maar in een 5-sterrenhotel verwacht je toch verse jus d'orange en knapperige croissants. Hier was de jus d'orange heel waterig, zeker niet vers geperst en de croissants (en ook de rösti-rondjes) absoluut niet knapperig. Naar aanleiding van andere reviews hadden we logies/ontbijt geboekt (eten en drinken in het hotel erg duur) en dat is prima bevallen. Het schoonmaken liet te wensen over. Na een week lag er een laagje stof op het T.V.-kastje en op de plankjes in de badkamer. Deze plekken zijn de hele week niet schoon gemaakt. Het personeel was wel heel vriendelijk. “