20 beoordelingen voor Hotel Pestana Carlton Madeira in Funchal Madeira

8.1
    8.6
    Jose
    op 25.06.2019:

Prachtige ligging, mooi hotel, vriendelijk personeel

Is alleen 2x per week aquarobics bij zwembad. Verder niet echt veel vermaak. Prima ontbijt, er is van alles. Vlakbij centrum/haven. Behoorlijk klim weer terug naar hotel. Taxi is €6,00 en tuktuk €5, Kabelbaan is de moeite waard en met de rieten slee naar beneden een aanrader.

jos knapen
    op 31.05.2019:

vriendelijk personeel

alles was top geregeld, alleen op de vertrek dag hebben ze ons niet op tijd gewekt, ze hebben bij de receptie dit verkeerd genoteerd, waardoor wij met spoed de koffers hebben in moeten pakken, anders hadden wij het vliegtuig gemist, we hebben extra taxi kosten moeten maken van 39 euro om op tijd op de luchthaven te komen, dat was even stressen.

Leila Kiewiet
    op 14.03.2019:

nette hotel

Goede ligging, mooie uitzicht vaan zeezichtkamers en hele dag zon.

Henk
    op 02.11.2018:

Mooi hotel ook qua ligging

Mooi uitzicht aan zeezijde van het hotel, ligt op loopafstand van centrum ideaal.

Tineke
    op 18.07.2017:

geweldig

fijn verblijf, heerlijk om er te zijn
    buiten ontbijten met uitzicht op de oceaan was geweldig

Marian
    op 18.06.2017:

geen 5 sterren waard.

We hadden een mooie junior-suite in het hoge hoofdgebouw. Met slechts 3 liften (waarvan er één de hele week in onderhoud was) moesten we nogal eens erg lang wachten, vooral 's morgens voor het ontbijt. We hadden 5 dagen een huurauto. Om deze auto op het parkeerterrein van het hotel te mogen parkeren, moesten we per uur betalen. Totaal waren we hieraan 42,80 euro kwijt!!!! Dit hadden we nog nooit meegemaakt in andere hotels. We hadden koffie-en theefaciliteiten op de kamer. Dit was heel summier: 2 zakjes nescafé, 2 zakjes décafe en een aantal theezakjes. Op zich niets mis mee, maar als we wilden dat het werd aangevuld, werd daar telkens 4 euro voor gerekend. Belachelijk!!!! Het ontbijt was redelijk, maar in een 5-sterrenhotel verwacht je toch verse jus d'orange en knapperige croissants. Hier was de jus d'orange heel waterig, zeker niet vers geperst en de croissants (en ook de rösti-rondjes) absoluut niet knapperig. Naar aanleiding van andere reviews hadden we logies/ontbijt geboekt (eten en drinken in het hotel erg duur) en dat is prima bevallen. Het schoonmaken liet te wensen over. Na een week lag er een laagje stof op het T.V.-kastje en op de plankjes in de badkamer. Deze plekken zijn de hele week niet schoon gemaakt. Het personeel was wel heel vriendelijk.

Paul
    op 25.05.2017:

Oudbollig

Avond buffet voor een 5 sterren onwaardig
    Koffie en thee faciliteiten maar voor 1 dag voor de andefe dagen moet je 4 euro per keer betelan
    5 steeren hotel ? Eerder 4

Jacques
    op 29.03.2017:

.... .............................................................................................

........................................................................................................................................................................................

« 1 2 3
  • Jose
    op 25.06.2019:

Tegenover het hotel zit een restaurantje Le Chalet waar je lekker kunt eten. Ookeen tegenover zit Pub 2 voor een goedkoop biertje.

• Leila Kiewiet
    op 14.03.2019:

lunch bij zwembad slecht

• Henk
    op 02.11.2018:

Avondeten mag wel wat beter worden warm gehouden en wat meer keuze gezien de prijs. Parkeergelegenheid bij autohuur is te betrekkelijk.

• Tineke
    op 18.07.2017:

lounge banken op de terras op de 5e etage zaten niet prettig veel te lage rugleuningen zwembad heel mooi met de mooie tuin

• Marian
    op 18.06.2017:

De gasten vrij laten parkeren op het eigen parkeerterrein. Koffie- en theezakjes kosteloos aanvullen in de junior-suites.

« 1 2 3