Dorisol Florasol reviews

Laatst bijgewerkt: 15 april 2024

Lekker genieten op zonnig Madeira

Accomodatie Florasol in Funchal was een prima lokatie. Heel vriendelijk personeel, een prima zeer uitgebreid ontbijt, schone kamer met uitzicht op zee en een stevig, maar heel comfortabel bed. De vlucht heen en terug met Tui verliep goed. De koffers stonden bij de terugreis op Schiphol al op de band voordat we zelf bij de bagageband waren gearriveerd! Dus dat verliep zeer vlot. Ook de verhuur van de auto ging goed. De medewerkers van Hertz proberen je wel te laten upgraden naar een zwaardere auto , maar blijven niet aandringen als je aangeeft dat je dat niet wil. Kortom we hebben een fijne ongedwongen vakantie gehad.

Van Schaik
Laatst bijgewerkt: 8 april 2024

Was wat we verwacht hadden

Omdat we 27 jaar geleden ook al in Florasol waren geweest kwam het ons bekend voor. De studio die wij hadden wordt aangeprezen voorzien kan keuken. Echter het gebruik van de keuken is maar zeer beperkt omdat de inventaris heel maar dan ook heel beperkt is. Bestek minimaal, wel 4 wijn glazen maar geen gewone drinkglazen. Ga er dus vanuit dat daar een (eenvoudige) maaltijd bereiden niet zal meevallen. Voor de rest voldeed de kamer aan onze wensen. Ook moet worden opgemerkt dat het de wifi uitstekend is. Het ontbijt in het hotel is eenvoudig en bijna elke dag het zelfde. Geen krackers of iets dergelijks Wel gebakken knakworstsjes, bonen in tomatensaus en groenten. brood, croissants en dergelijk waren voldoende aanwezig. Broodbeleg was er voldoende en moet zeggen dat alles steeds weer werd aangevuld. Ook kan je een eitje laten bakken. Het diner is het zelfde als het ontbijt. Eenvoudig en vaak de groenten te gaar. Keuze uit vlees en vis. Alles werd in afsluitbare warmhoudbakken geserveerd. Gevolg dat frites en / of gebakken aardappelen slap werden . Maar voor de €15,00 kan je daar ook geen hoogstandjes voor verwachten. Maar rondom het hotel zijn zeer goede restaurant te vinden waar je lekker ( wel met een ander prijskaartje) kan eten.

Mw. C. Hoogerdijk
Laatst bijgewerkt: 20 juni 2023

Laatst bijgewerkt: 2 januari 2020

Eenvoudig maar net hotel met appartementen.

Eten was goed. Diner in buffet vorm en uitermate betaalbaar. Erg vriendelijk personeel. Echter, kwamen kakkerlakken tegen op de kamer. Werd wel direct actie op ondernomen. Bus gif werd op de kamer achter gelaten. Handdoeken vaak sleets en regelmatig met gaten. Werd direct vervangen bij opmerkingen Heb dit ook bij receptie gemeld. Verder waren de kamers schoon en netjes. Slechts een fauteuil op de kamer. Ruim balkon.

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2019

Vakantiegevoel

Mooi restaurant met goede kwaliteit eten. Dichtbij busverbindingen overal naar toe. Goede service personeel. Vriendelijke mensen bij de receptie.

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2019

Mooi complex

Mooi complex, vriendelijk personeel, prima bedden, mooi zwembad.Heerlijk ontbijt met lekker fruit.

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2019

compleet aparthotel, mooie ligging

Zeer behulpzaam personeel, goede ligging, schoon, mooi balkon

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2019

prima.verzorgd

alles was goed in orde . en alles schoon. prima,en vriendelijke bediening.

Voorzijde met ingang. Ons appartement onde de S van Florasol
Zonneterras
Zwembad
Zij aanzicht (oostkant) van het hotel.