Clube Porto-Mós reviews

Hijmans
Laatst bijgewerkt: 27 december 2023

Mooie accommodatie

Mooi en schone kamers. Lekker ontbijt. Dichtbij het strand en 2 strand tentjes. Lopen naar het centrum is zo'n 30 minuten. Je kan ook via de Uber taxi en dan kost het vaak minder dan 5 euro naar het centrum. Goede bedden!

Pultoo, N
Laatst bijgewerkt: 15 december 2023

Vakantie Lagos-Portugal

Fijne vakantie gehad. Mooie kamer, mooi hotel, mooi land en mooie mensen. Goed geregeld door D- Reizen. Dank!

Laatst bijgewerkt: 8 december 2023

Fijne vakantie

Laatst bijgewerkt: 4 december 2023

Prima vakantie geweest

Paul en Sylvia vander Lee
Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2023

Leuk appartement aan zee

Leuk appartement met aparte slaapkamer en balkon. Wij zaten in Vila 3 en hadden prachtig uitzicht op zee. Zwembad was mooi en had ligbedden en parasols. Strand was op loopafstand Bij receptie kreeg je allerlei uitleg over wat er te doen was in de omgeving.

L. Selderijk
Laatst bijgewerkt: 19 juni 2023

Wij komen hier terug !

Heerlijke vakantie gehad op een geweldige locatie Elke ochtend in alle stilte wakker worden en dan met een geweldig uitzicht over de Atlantische oceaan, hoe mooi is dat ! Appartement ( villa) was ruim en schoon, zag er prima uit, geen gebreken. Strand makkelijk te bereiken, 5 min lopen. Personeel erg aardig en behulpzaam waar nodig.

Maas
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2023

Mooi land

Op ons verblijf is erg weinig te beleven,zeg maar gerust saai.Het eten is ook niet om naar huis te schrijven,het ontbijt gaat nog wel maar het avondeten zit weinig variatie in.Dus voor ons niet voor herhaling,jammer.

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2023

keurige appartementen

keurige appartementen, prachtige ligging en uitzicht, mooi zwembad en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2023

Super

Heerlijke locatie, prachtige apartementen, mooi uitzicht

Laatst bijgewerkt: 4 december 2022

Gastvrij, top gelegen vakantieresort

Binnen 1 minuut sta je op het strand. Er zijn zelfs in November strandtenten die open zijn om wat te drinken of te eten. Je kan er prachtig wandelen, de kliffen zijn prachtig met adembenemende uitzichten. Het personeel is erg vriendelijk. Lagos is een gezellige en mooie plaats. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Uitzicht
Buiten Zwembad