58 beoordelingen voor Appartement Quinta Do Paraiso in Carvoeiro Algarve

• Kamer/ appartement
    6.4
    Thea
    op 07.01.2020:

Mooi aangelegd park met vriendelijk personeel. Rustig ( op de honden in de nacht na).

We hadden een bungalow met een mooi uitzicht. Matrassen erg hard. We zaten er met de jaarwisseling. Erg koud gehad in de ochtend en avond. Park ligt centraal in de Algarve. Lopend naar het dorp is leuk, terrasje aan zee

Jacqueline
    op 17.10.2019:

Geweldig

Appartement wat wij hadden was geweldig en super schoon.

Ronald
    op 16.09.2019:

Geluidsoverlast en onvriendelijke receptie

We zaten in bungalow 11C, dit is een bungalow met 2 slaapkamers dichtbij het zwembad. We waren met 2 volwassenen en een kind van 2 jaar oud. Omdat onze dochter 's-middags nog slaapt en 's-avonds op tijd naar bed gaat, zijn we relatief veel in onze accommodatie. Een beetje comfort is dus wel gewenst. We dachten aan de hand van foto's en beschrijvingen ook dat het een prima accommodatie zou zijn. Niets bleek echter minder waar.
    Wat meteen opviel is dat het interieur erg oud is. In onze bungalow was ook geen airco aanwezig, terwijl dit wel vermeld stond op de website van Prijsvrij. Het was bloedheet in de bungalow. Er was ook geen kinderbedje aanwezig.
    Ons terras had twee open zijden met beide een 'afgrond' van circa 1 meter. Dit is best gevaarlijk met een kind van 2.
    Omdat we zeer ontevreden waren met onze bungalow zijn we meteen naar de receptie gegaan om een overplaatsing te vragen. Dit was niet mogelijk omdat alles vol zou zitten de komende 2-3 weken. Het kinderbedje was niet nodig zeiden ze, onze dochter kon wel in het grote bed slapen.
    Het personeel aan de receptie was erg onvriendelijk en deed geen enkele moeite om mee te denken en tot een oplossing te komen. Ze hebben nog wel een kinderbedje gebracht, maar deze viel ook bijna uit elkaar van ouderdom. Bij hoge uitzondering konden we gratis een ventilator krijgen tegen de hitte.
    Het resort heeft elke avond een animatie bij het zwembad. De muziek staat hierbij zo hard dat we elkaar in de bungalow amper konden verstaan. Gelukkig sliep onze dochter er wel doorheen. Wij konden er zelf regelmatig niet van slapen. We konden ook niet alle deuren en ramen dicht doen, omdat we dan helemaal geen frisse lucht meer kregen in de bungalow en het was erg heet.
    Tot overmaat van ramp was er op zaterdag een feest (vermoedelijk bruiloft) in een zaal bij het zwembad. Tot 02.00 uur extreem harde muziek en daarna nog tot 03.00-04.00 uur overlast van schreeuwende mensen en mensen die nog het zwembad in doken. Onacceptabel! Als ik een hotel boek in het uitgaansgebied in Albufeira kan ik dit verwachten, maar niet hier!
    Het 'tweepersoons' bed was 180x120cm. Veel te klein! Er stonden nog 2 eenpersoonsbedden, waarvan er 1 half was doorgezakt. De bank in de woonkamer was aan 1 kant doorgezakt. Het meubilair was echt oude troep. Het comfort was echt 0!
    Er waren ook nog ochtenden dat men tussen 6 en 7 uur 's-morgens met machines ging snoeien en grasmaaien.
    We hebben de eerste 3 dagen geprobeerd om overplaatsing naar een ander resort mogelijk te maken. We wilden zelfs €500 bijbetalen, als we maar weg konden, want hier konden we geen relaxte vakantie hebben. We moesten €1.000-€1.300 bijbetalen voor nog circa 6 nachten! Prijsvrij wilde geen concessies doen en Quinta do Paraiso wilde ook geen restitutie geven voor de rotzooi waar we in zaten. €1.000 was echt teveel en dus zijn we gebleven en hebben we er het beste van proberen te maken.
    Vanwege het minimale comfort, slecht slapen (klein bed en geluidsoverlast) zijn we niet bepaald uitgerust teruggekomen van vakantie. We gaan nooit meer naar dit resort!
    Het resort was verder best mooi aangelegd en de zwembaden waren prima.
    De bar aan het zwembad was oké, het personeel hier was afwisselend vriendelijk.
    Het restaurant Trattoria Oliveira had een prima prijs/kwaliteit verhouding en het personeel daar was heel vriendelijk en deed erg hun best. Een van de weinige pluspunten aan ons verblijf.

Thomas
    op 21.06.2019:

Fijn park, alleen hadden we een gedateerde bungalow

Onze eerste vakantie met een baby. Super fijn park, genoeg zwembaden, fijne winkel waar (bijna) alles wel te koop is. Restaurant handig ook voor afhaal. Wij baalde alleen enorm van ons gedateerde huisje. De bungalow was oud, alle deuren kraakte of konden niet dicht, geen twee persoons bed zat erin en alles oogde gewoon niet fris. Dit huisje stond er bij de buren ook bekend om, daar mochten we even binnen kijken en dan zag je goed het verschil. Wij huisje uit 1990 en zij huisje uit 2019
    De locatie van onze bungalow maakte een hoop goed, binnen 20 meter van een heerlijk grasveld bij het zwembad, ideaal met baby. Al met al een fijne vakantie

Hilverts
    op 19.06.2019:

Een redelijk mooi oord

Ik en mijn partner verbleven hier 8 dagen in een appartement.gelegen op een helling ver van de receptie en eet gelegenheid,het ontbijt was wat aan de saaie kant ,en het eten kon beter, smaakte wel steeds naar het zelfde ,patat of rijst, met soorten vis, of kip
    Jammer dat de shuttle bus s'avonds niet reed
    Toen wij er waren waaide het erg met wat koude wind
    Wat wel jammer was.het balkon werd niet goed schoon gemaakt
    En het muziek was soms aan de luide kant bij het zwembad
    We hebben leuke mensen ontmoet
    Maar voor ons helaas geen tweede keer
    We misten een boulevard en wat vertier s'avonds
    Verder wel een mooie tuin
    En voor mensen die graag op het park blijven ideaal

Justin
    op 28.05.2019:

Net park

Leuk park met vriendelijk personeel en ook werd er tijdens verblijf schoongemaakt, wat wij als zeer prettig ervaarden.

M
    op 16.05.2019:

Ziet er gezellig uit maar weinig te doen en stug receptie personeel

Stug personeel bij de receptie en gaven geen antwoord op vragen......erg slecht

Peter
    op 21.10.2017:

aanbevelingswaardig voor mensen die goed ter been zijn

Voor mensen minder goed ter been zijn de bungalows onder in dal meest geschikt

« 1 2 3 4 5 6 7 8
  • Thea
    op 07.01.2020:

Vlonderpad in het dorp De kustlijn ( bij Lagos en de grotten van Benagil: boottocht) Sevilla

• Ronald
    op 16.09.2019:

Niet naartoe gaan is mijn belangrijkste tip. Indien je er toch naartoe wilt en je airco belangrijk vindt, extra goed checken of dit aanwezig is in de accommodatie die je boekt. Indien mogelijk niet te dicht bij het zwembad boeken i.v.m. geluidsoverlast. Als je geen (hele kleine) kinderen hebt kun je wellicht meer eropuit en heb je minder last van een aantal zaken. Een auto huren vinden wij wel een must in dit gebied.

• Thomas
    op 21.06.2019:

Als park zou ik bepaalde eisen stellen aan eigenaren van bungalows dat huisjes aan bepaalde normen moeten voldoen. Wij hadden huisje voor een stel met baby geboekt. Dat dan alle deuren kraken of niet dicht kunnen, is erg onhandig en niet over nagedacht.

• Hilverts
    op 19.06.2019:

Ga lekker uiteten,restaurantjes genoeg Het treintje is leuk En een klim partij over de kliffen

• M
    op 16.05.2019:

Betere bank en stoelen in huiskamer was niet op te zitten

« 1 2 3 4 5 6