Colina da Lapa & Villas (ex Colina da Lapa Resort) reviews

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Fantastisch verblijf in mooie omgeving!

Zoals door ons verzocht kregen we een zeer ruim appartement op de bovenste woonlaag. Voor en achter mooi uitzicht op de tuin en een vergezicht vanaf de andere kant. Zeer complete inrichting, schoonmaak prima, iedere dag behalve zondag (ook schone handdoeken, keukendoeken en bed verschonen). Heerlijk rustig op het park en super vriendelijk personeel. Airco/verwarming in de woonkamer functioneerde niet, volgende ochtend gemeld en werd direct geregeld. Bedden wat aan de harde kant, met wat extra dekens op het matras werd dit opgelost. Prima WiFi. Kortom een superfijn verblijf!

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2023

Ruime accomedatie, schoon, interieur is oudbollig.

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2023

Mooi appartement

Ligt heel mooi aan de rand van Carveiro. Je hebt wel een auto nodig om in de omgeving boodschappen te doen en restaurants te bezoeken.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2022

Prachtig complex zwembad op oog afstand

Aller enigste kritiek. Erg gehorig. Zou op te lossen zijn door onder de meubels rubber of vloerbedekking te plaatsen. Soms midden in de nacht schrik je wakker van bv stoel schuiven van de buren

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2022

Een rustige en uitstekende vakantieomgeving

Het is een prima accomodatie met goede schoonmaak en heel vriendelijke medewerkers

Laatst bijgewerkt: 16 november 2019

netjes en verzorgd

niet uitermate geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2018

Heerlijk rustige bestemming,als je dat zoekt!

Prima verblijf gehad, op alle vragen werd direct gereageerd en prettige service van het personeel! De bedden zijn voor ons wat aan de stevige kant! Als je daar verblijft, moet je wel een auto tot je beschikking hebben! Alles is wel heel gehorig! Ongetwijfeld ligt dat aan de bouw! Dat zal overal zo zijn! Wij hebben genoten verder!Prachtig onderhouden park, veel planten/struiken etc.

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2017

mooi appartementencomplex in een rustige omgeving

mooie appartementen gelegen op een ruim park met centraal gelegen zwembad en restaurant. Het park is rustig gelegen net buiten het plaatsje Sesmarias tussen Carvoeiro en Ferragudo.

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2016

Geweldige ruime accommodatie, vriendelijk personeel, rustig gelegen

Hebben een super vakantie gehad, ruime villa, dagelijks schoonmaak, vriendelijk en hulpvaardig personeel Rustig gelegen boven op de berg, maar met een huurauto genoeg te ondernemen in de omgeving

Ferragudo vlak bij Colina de Lapa, leuk om te bekijken.