Golden Club Cabanas reviews

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

Prima accommodatie

Mooie grote locatie wij hadden een grote studio met z'n 2e bedden uitstekend en het was schoon Er was geen animatie in maart

Laatst bijgewerkt: 24 maart 2024

Oud hotel, Lage kwaliteit

Het is een oud hotel met een lage kwaliteit van all inclusief. Ontbijt is prima. Lunch en avondeten zijn altijd beperkt. 6 warmhoudbakken waar van 3 altijd met friet rijst en aardappels. De rest varieert tussen vis, kip of varken. De kamer die wij hadden was oud. 2 bedden met verschillende afmetingen in zowel hoogte als lengte bed. Verder was de kamer wel ruim en voorzien van airco. De bar is top. Haal hier sochtends je verse koffie. Ook cocktails zijn hier goed. De boot naar het strand is goed geregeld. Al met al als je deze vakantie voor een prikkie koopt heb je een prima deal. Maar verwacht zeker geen doorsnee kwaliteit all inclusief.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

De kamer was echt matig en verouderd. Het stuukwerk kwam van hrt plafond en elke dag zaten onze spullen onder de witte kalk. Eigenlijk vreselijk

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Alles viel best mee

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2024

Leuke verblijf in Portugal

Groot hotel met veel faciliteiten Denk wel in hoogseizoen erg druk en lawaaierig Nu in weekend ook veel meer lawaai overal door overdreven lawaaierige jonge zuiderse gezinnen met kinderen die zich niet altijd correct gedroegen en weinig rekening hielden met de anderen Personeel ergerde zich ook maar zei er niets van. Chapeau voor hun geduld en tolerantie!!

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2024

Een ouder complex, wel goed schoon.

Het is een al wat ouder en ook een groot complex. Er is veel aandacht voor het schoonhouden. Dat geldt zowel voor de kamers/appartementen als voor de collectieve ruimten. Het personeel is zonder uitzondering heel vriendelijk en behulpzaam. Door de gedateerde uitstraling en zichtbare slijtage is het geen luxe anno 2024, maar niet iedereen vindt dat belangrijk. Het eten is eenvoudig met een beperkte keus. Verwacht geen sterrenkwaliteit. Het complex ligt op loopafstand van een aardig kustplaatsje. Eigen vervoer (huurauto) maakt een verblijf veel aantrekkelijker.

Laatst bijgewerkt: 30 december 2023

Slecht informatie

Om te beginnen het eten in hotel was echt niet lekker een tonig weinig keuze Het pendelbus rijd in de winter niet Voor zwembaden had badmuts nodig Het plafond van zwembad bladert van alles af. Het water is veel ste koud Een drankje doen is zeker 100 meter lopen en mogelijkheden op kamers drink is niet . De eet tijden zijn erg kort Je zit vlak bij strand maar kan zons opkomst of ondergang zien Bad water was koud ik heb met kokend water gevuld In hotel waren kamers aan opknap en is zeer gehorig

Badkamer