Sol e Mar reviews

Laatst bijgewerkt: 6 april 2024

prettighotel voldoet

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Super hotel!

Fijn en gastvrij hotel. Mooie kamer en uitstekende verzorging. Met name de medewerkers van het restaurant en voor de verzorging van de kamer bijzonder hartelijk en behulpzaam.

Albertema
Laatst bijgewerkt: 3 maart 2024

Hotel heeft een hele mooie ligging

Het Hotel prima vooral uitzicht balkon Het eten was iets minder voor 4 sterren Hotel smaak prima maar te weinig variatie jammer want verder was alles prima.

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Een gezellig en uitstekend verzorg hotel. Is voor iedereen aan te raden

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

fantastisch hotel!

Hotel Sol e Mar staat op een super locatie, met aan de ene kant het strand en de andere kant de old town van Albufeira. De kamers zijn mooi en hebben prachtig uitzicht op de zee. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Prima de luxe!

Prima hotel , fijn en vriendelijk personeel , prima ruime kamer met alle comfort. Zowel het ontbijt als het diner is in buffetvorm voorzien van heerlijke gerechten met veel variatie maar een minpuntje vond ik dat het veelal warmpjes/lauw op het bord beland. Verder niets dan lof voor dit heerlijke , schone , eigentijdse hotel !

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Fijn verblijf

Mooi hotel, schone ruime kamers, uitzicht op zee, leuk terras, zwembad, vriendelijke bediening, elke dag schone handdoeken (zou voor mij best een dag over mogen slaan ivm milieu), ontbijtservice op de kamer ivm vroege uitcheck... allemaal super!! Het enige minpuntje vond ik het avondeten. Het ontbijt was uitgebreid en prima. Maar het diner buffet was dan wel uitgebreid maar kwalitatief niet goed. Friet ontzettend vet, paella gortdroog, kabeljauw in bladerdeeg papperig en zo kan ik nog even doorgaan. Dat was voor ons 1x en daarna niet meer. Ik vond het bed prima, een van de reisgenoten vond het veel te hard.. dus dat is maar net wat je gewend bent denk ik.

Smit
Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Prima de luxe!

Allereerst , Prijsvrij is bij mij in de smaak gevallen als een goede en betrouwbare touroperator. Hotel Sol a Mar is een prima hotel met vriendelijk personeel , prima ruime kamers , schoon , super ligging, direct aan het strand en nabijgelegen aan het centrum van Albufeira . Zowel het ontbijt als het diner is in buffetvorm met elk wat wils en zeer uitgebreid maar sommige warme gerechten waren snel afgekoeld! Alles werd meer als voldoende aangevuld dus prima de luxe! Om eerlijk te zijn moet ik wel vermelden dat ik de avond voor mijn vertrek tijdens het diner gerookte zalm had gegeten en s'morgens wakker werd met buikkrampen met als gevolg dat ik die dag geen fijne terugreis had! De toilet was mijn beste vriend!