61 beoordelingen voor Appartement Quinta Pedra Dos Bicos in Albufeira Algarve

8.2
    Ina
    op 03.10.2019:

Dagelijks schoon gemaakt

Super verblijf gehad, appartement was ruim, nieuwe boxsprings, overal lekker dicht bij.
    Vriendelijk personeel, werden overal mee geholpen.

Wanda
    op 01.10.2019:

Perfectie ligging tussen strand en centrum!

Een heel ruim appartement. Met een ingerichte keuken. Bed was hard en erg hoog. En de appartementen zijn gehorig. Helaas is er bij ons ingebroken en kregen geen hulp van de receptie. Geen geld, geen legitimatie en op zaterdag. Ze hadden alleen interesse in de aangifte zodat de administratie oporde was. Had dan tenminste gezegd dat wij iets konden eten in het restaurant. Ook al moeten wij dat achteraf betalen. Dan voel je je, alleen. Erg alleen.

Bjorn & Dana
    op 22.09.2019:

Mooie accommodatie met prima ligging

Ons appartement was veel ruimer dan verwacht. Een beetje gedateerde inrichting en ik vond persoonlijk de bedden niet fijn. De ligging is prachtig en alles was erg schoon. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Nanne
    op 19.09.2019:

prettige goede appartmenten in goede omgeving

prettige goede appartementen in goede omgeving, Receptie in Hotel gevestigd hetgeen enige afstand schept met de appartementen

Silvia

Prima en netjes appartementencomplex

Petra dos Bicos is een best groot terrein met meerdere gebouwen voor appartementen. Kamer worden elke dag schoongemaakt, zijn ruim en netjes.
    Misschien hadden wij net pech, er zijn appartementen zonder balkon en zonder werkende airco. Bij de receptie dit wel aangegeven, maar dat mocht niet baten. Na het maken koelde hij nog steeds niet. Beiden werden gemist door ons.
    Zwembad is ruim en meestal niet al te druk, komt mede door de meerdere zwembaden op het terrein.

Lou
    op 06.09.2019:

Erg teleurstellend

Bij aankomst was de receptie erg onvriendelijk. Tegen jongere gasten werd een stuk onvriendelijker en minder service gericht gedaan, dan tegen oudere gasten. Echter moeten sommige gasten €20,- borg betalen en sommige gasten €300,- borg...
    We kwamen om 11.00 uur aan bij het horel en zouden gebeld worden als de kamers klaar waren. We kregen te horen dat de kamers pas rond 16.00 klaar zouden zijn. (Erg laat). Om 16.45 hadden we nog geen belletje ontvangen, dus we besloten om naar de receptie te gaan. Uiteindelijk waren de kamers al lang klaar, maar ze waren vergeten om te bellen.
    Toen we de kamer inkwamen deed de airco het niet in beiden kamers. Ook had 1 kamer geen handdoeken. Na het aangeven bij de receptie was dit wel snel opgelost.
    Elke ochtend tussen 08.00 en 10.00 werden we wakker gemaakt door de schoonmaaksters. Die geen rekening houden met slapende mensen in andere kamers.
    Tevens belden ze ook elke ochtend aan om te komen schoonmaken. Helaas was er geen ‘niet storen’ kaartje die je aan de deur kon hangen.
    In 1 kamer zat er geen slot op de deur, dus de schoonmaaksters konden elk moment van de dag binnenkomen. Erg fijn als ze na 1 keer aanbellen direct binnenkomen terwijl ik net uit de douche kom!
    Schoonmaak heeft ook een oplader en dure merktas kapot gemaakt tijdens ons verblijf.

Cor
    op 30.07.2019:

Prima appartementen doch op de begane grond geen onderlinge afscheiding en daardoor geen privacy.

Mooie schone appartementen. Wel veel lawaai door luidsprekende jongeren die eigen muziek meebrengen, ook in het zwembad.

Matthijs
    op 25.07.2019:

Dichtbij strand, winkel en strip

Alles was binnen 5 minuten aan te lopen en als je uitgaat hoef je niet langs de receptie om naar je kamers te gaan. Je hebt een eigen voordeur van het complex en nog een voordeur van het appartement.

« 1 2 3 4 5 6 7 8
  • Ina
    op 03.10.2019:

Even in oud Albufeira gaan kijken

• Wanda
    op 01.10.2019:

Auto huren bij Nice trip (zit om de hoek) .In september was het erg droog dus helaas was de waterval droog. Bij de haven van Fuseta kun je heerlijk eten. Lagos, Quintera, de vuurtoren, Monchique ect allemaal een bezoek waard.

• Nanne
    op 19.09.2019:

Bij ontvangst boeking melden dat bij vroege vlucht en aankomst in Faro bij de appartementen geen voorzieningen aanwezig is . Je kunt je omkleden in het toilet van het hotel voor geschikte kleding. Koffer wordt opgeslagen en je kunt wachten vanaf 10 uur 's morgens tot ruim 16.00 uur voor je gebruik kan maken van je appartement.

• Silvia
    op 19.09.2019:

Petra dos Bicos zit in het nieuwe gedeelte van Albufeira. Op nog geen 10 minuten van de 'strip'. Het is misschien wel fijn om te weten dat eten, en vooral drinken hier het meest gebeurd. Je moet een beetje tegen dronken toeristen kunnen, veel toeristen zijn hier zeker. Het oude gedeelte heeft dit ook wel, maar komt een stuk relaxter en gezelliger over. Ook wel handig om te weten, inchecken kan de gehele dag, maar na 16 uur zijn de kamers klaar en krijg je de sleutel. Met een vroege vlucht wel handig om te weten dat je dan nog wat uurtjes moet wachten.

• Cor
    op 30.07.2019:

Gezinnen en groepen (jongeren) strikter scheiden en muziek installaties niet toestaan.

« 1 2 3 4 5 6 7