43 beoordelingen voor Hotel California in Albufeira Algarve

7.1
    Henk
    op 28.05.2017:

onvriendelijk personeel kost klanten

kwam in kamer waar de airco in onderdelen aan de muur hong na vele meldingen op de 3e dag in elkaar gezet en werkte toen niet en nu nog niet denk ik laks receptie personeel

Nicole
    op 12.10.2016:

Zeer slecht en vies

Slechte bedden en een vieze kamer met allerlei gebreken.
    Kapotte kraan, hangt los en lekt.Maar 1 stopcontact.
    Bedden keihard, en alles echt vies ook de handdoeken.
    Het is een oud hotel dat is niet erg, maar dan hoeft het nog niet vies te zijn.
    Ligging is ideaal, midden in het centrum en dichtbij strand.

Marjon
    op 10.10.2016:

Slecht

Schimmels en vocht. Slechte hygiene. Onvriendelijk

J
    op 02.09.2016:

Heel klantvriendelijk

Een goed zwembad goede service, kamers meer van verwacht. Harde bedden en verschonen het bijna niet leggen alleen je bed weer goed

Jean Pierre
    op 28.08.2016:

Prima

Prima ligging voor mensen die midden in het leven van Albufeira willen stappen. Alles waarvoor je een hotel nodig hebt, slapen en omkleden, is er. Prima bar, mooi zwembad/terras en klein barretje met alles. Helemaal goed.

Leonie
    op 17.08.2016:

Oud en niet schoon. Wel perfecte ligging.

Dit hotel heeft een perfecte ligging; midden in het oude centrum met alle terrasjes en het strand dichtbij. Helaas waren de kamers minder goed.. Oud en ook nog eens vies bij aankomst. Slechte bedden en kussens en geen wifi op de kamer. Personeel is wel vriendelijk. Pluspunt is ook het zwembad op het dak, waar je rustig kunt zonnen en de airco in de kamer.

Thijs
    op 25.07.2016:

ligt in de drukste en gezelligste straat van albufeira

geen airco, elke dag, ochtend en elke middag gevraagd of de airco op onze kamer gerepareerd kon worden. geen één dag geslapen met airco het was daardoor snik en snik heet. Ik ben blij dat we bijna de hele dag en avond weg waren maar eenmaal in bed was het verschrikkelijk. De technicus van het hotel was er zogenaamd elke dag niet en het baliepersoneel deed er niks aan. je had alleen maar een afstandbediening nodig maar die hadden ze niet. Toen we aankwamen in het hotel bleek onze boeking niet te bestaan maar gelukkig hadden ze nog één kamer over op de eerste verdieping (tot 04:00 in de ochtend muziek). elke dag stonden er rijen dik bij de receptie om te klagen en te ruilen van kamer, we waren dus niet de enige. dit was een minpunt van de locatie. Locatie is top en het ontbijt was basis en goed genoeg!

Sanne
    op 18.09.2014:

Perfecte ligging, prima accomodatie

Hotel ligt direct aan de barstreet waar veel kroegen gevestigd zijn. Dit is erg gezellig!Kan zijn dat mensen hier last van hebben op de kamer omdat het natuurlijk tot laat in de nacht door gaat. Maar wij zaten op de derde verdieping aan de kant van de barstreet maar hebben hier nauwelijks last van gehad.
    Hotel heeft ook een perfecte ligging tot het strand, je bent er zo!Je moet voor dit geld niet verwachten dit je in een luxe onderkomen verblijft, het is vrij gedateerd maar schoon. Vriendelijk personeel, wij hebben genoten van onze vakantie!

« 1 2 3 4 5 6
  • Henk
    op 28.05.2017:

frisse wind er doorheen laten wij komen er al jaren maar zoals nu niet leuk meer sorry

• Marjon
    op 10.10.2016:

Geen

• Leonie
    op 17.08.2016:

Als je meer voor de goede ligging gaat en niet voor luxe en kwaliteit, dan is dit hotel prima (al moet het natuurlijk wel gewoon schoon zijn). Ik raad het gezinnen met jonge kinderen echter niet aan, maar jonge stellen of vriendengroepjes wel.

• Thijs
    op 25.07.2016:

dit aanbevelen als jongerenhotel en niet als familiehotel

• Sanne
    op 18.09.2014:

Ontbijt is prima, maar door de vele restaurants hoef je dit eigenlijk niet erbij te boeken. Er zit een hele goeie bakker richting de busstop! Wij hebben overal voor weinig, heerlijk gegeten!

« 1 2 3 4