Alfagar Alto da Colina reviews

Laatst bijgewerkt: 15 april 2024

Veraart
Laatst bijgewerkt: 26 maart 2024

Supernetjes

Prachtige appartementen ,ontbijt veel keus.alles superschoon ,personeel ontzettend aardig

Laatst bijgewerkt: 14 november 2022

Prima ruim appartement met groot balkon

Prima hotel met leuke zwembaden en activiteiten. Helaas zijn de zwembaden niet verwarmd Personeel is zeer behulpzaam en kan goed helpen met diverse daar te boeken uitjes.

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Super hotel

Schoon en leuk hotel… kinderen hebben zich super vermaakt en wij hebben ook heerlijk genoten aan het zwembad .! Prima ontbijt

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2022

Een heerlijke plek.

We zijn enthousiast over het hotel en de voorzieningen en hebben genoten van een week zon, zwembad en strand.

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2022

Zeer kwalitatief hotel, netjes, schoon

Wij zijn erg tevereden over Alto do Colina. Het is een zeer net en schoon complex, met alle voorzieningen die je nodig hebt. Het appartement is ruim en heeft een mooi groot balkon. Er wordt 5x per week schoongemaakt en je krijgt hierbij ook schone handdoeken/opgemaakte bedden. Het eten was bizar goed. Zowel ontbijt als diner was in de vorm van buffet, met 6 grote barren vol met eten. Het eten was allemaal van topkwaliteit, en het assortiment was zeer uitgebreid. Elke dag wisselde het assortiment dus er was veel afwisseling. Voor het eten echt een dikke 10. Ze zwembaden waren allemaal erg mooi en schoon. Ook was er een apart gedeelte op het park wat echt voor kinderen bedoeld was met een peuterbad met meerde glijbaantjes/speeldingen. Er waren meer dan genoeg bedjes om op te liggen en er waren ook barretjes waar je wat te drinken/eten kon bestellen. Qua ligging: het is rustig gelegen buiten het centrum van Albufeira. Het centrum was met de taxi (+/- €8) te bereiken, maar dit was ook prima aan te lopen (30 minuten). Het personeel was allemaal erg vriendelijk, wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Prima hotel met goed personeel

Mooie zwembaden, mooie kamer en goede bar met goed personeel

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2022

Heerlijk apartmenten complex

Prijs kwaliteit prima. De appartementen zijn ruim en netjes. Er wordt dagelijks schoongemaakt. Het complex zelf heeft genoeg te doen voor kinderen voor de hele kleintjes wat minder.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2022

Mooi hotel, dichtbij het strand, vriendelijke mensen

Prima kamers, niet super luxe maar een goede basis kamer. De mensen zijn super vriendelijk. De ligging is top. Op loop afstand van een heerlijk strand met geweldige strandtent, dichtbij het oude centrum. En bijna het hele jaar mooi weer

Laatst bijgewerkt: 18 januari 2020

een goede middenklasse

Voor ons als senioren in de maand januari heerlijk rustig. Auto is wel noodzakelijk gezien de afstanden en de andere minimale vervoersfaciliteiten.