Edelweiss reviews

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

Was Goed mooi hotel

Eten was goed en voldoende. Kamer was goed verzorgd

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2022

Leuk, gezellig en goed hotel!

Hotel Edelweiss, ligt op een perfecte locatie, waarbij alles op loopafatand is. Het hotel is een mooi groot hotel waar je geen last van hebt. De service ia perfect en de hotelkamer voldoet aan alle gemakken.

Laatst bijgewerkt: 12 juli 2019

mooi, groot hotel en groot zwembad.

mooi, groot hotel en groot zwembad, goed eten, vriendelijk personeel, alleen muziekavonden waren beneden de maat

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019

Mooi hotel vriendelijk personeel

Het is een mooi en goed hotel met fijne hotel kamer Vriendelijk personeel en behulpzaam alleen jammer dat er in de avond niet iets van Aniematie. Te doen was

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019

Mooi en erg goed hotel en vriendelijk personeel

Mooi hotel vriendelijk personeel er had alleen wat meer gevarieerd animatie eten was perfecte

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2018

Mooi, goed verzorgd, groot maar toch knus en niet massaal, goede faciliteiten

Mooi groot hotel maar toch sfeervol en geen massa idee. Knus en veel en goede faciliteiten

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2018

Hotel is prima. Maar gezien de de grote van het hotel zou wat meer uitleg wat waar zit wel nuttig zijn. Een groot punt van kretiek is de temparatuut in het hotel. Het is er smoordend heet. En echt overal. Meerdere nederlanders gesproken die dat ook vonden. Toen wij vroegen hoe dat kon werd meegedeeld dat het anders te koud i het zwembad is. Kan niet apart geregeld worden. Inmiddels waren bij groep van 6 waarmee wij waren 4 mensen ziekte verschijnselen. Ook de bediening werkte gewwoon door met zware griep. Nogmaals een prima hotel maar voor ons een reden om er iet meer na toe te gaan. Als je binnenkomt loop je tegen een muur van warmte op.

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2016

top hotel

mooi hotel goede faciliteten.vrendelijk personeel.

Korte oversteek van piste naar hotel