Duinrell reviews

Laura van der Heijden
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Leuk park met fijne sfeer

Wij hebben afgelopen week verbleven op Duinrell en maakten gebruik van een stacaravan van Eurocommissaris. Duinrell; leuk park, overzichtelijk, leuke attracties die ook bij mijn kinderen (12/13 jaar oud) populair waren. Fijn dat ze hen in deze leeftijd zelf over het park kunt laten lopen. Jammer dat de attracties in de meivakantie ‘slechts’ tussen 10.00 en 18.00 uur open waren. Een verruiming van openingstijden in vakanties zou fijn zijn. Eurocamp; hele mooie, ruime en complete stacaravan (oven en magnetron aanwezig, evenals vriesvakje). Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Eenpersoonsmatrassen hadden hun beste tijd gehad (de springveren waren voelbaar). Al met al een zeer geslaagd verblijf!

Mw. J. van Langen
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Week verblijf Duinrell

Wij kwamen aan bij Duinrell in een pittige lange file... Nou goed, dat kan, maar wel balen. We waren er rond 4uur, mocht vanaf half 4. Voor bij de parkeerplaats stond een vrouw te wachten en vertelde dat we moesten parkeren en melde bij de receptie. Daar stond wederom een mega lange rij. Na 3 kwartier bij de balie aangekomen, deelde ze ons mede dat we niet bij duinrell moesten zijn, maar elders op het park (naar buiten rechts en dan zie je het). Nou balen, maar op naar de volgende. Daar aangekomen, weer lang wachten, maar weer bij de verkeerde..... Uiteindelijk het loketje van Vacansoleil gevonden. Mooi verscholen achter een bossage in een chalet. Niet met een bord aangegeven. Daar aanmelden in het ENGELS. 4 kaartjes voor het Tikibad tegen betaling van € 7,50 (was gezegd dat het 6,5 zou zijn). Toen moesten ze een pasfoto van ons allemaal hebben voor op de Duinrell ID. Niet van te voren medegedeeld, dus moesten we daar op het park foto laten maken, voor €4,50 per persoon!!! Schandalig!!

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2017

Keurige stacaravan van Eurocamp

Keurige stacaravan van Eurocamp. Alles erop en eraan. Jammer dat TV ontbrak

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2017

leuk park in een mooie omgeving

leuk park, fijne ligging, mooie natuur! Er zijn erg veel uitwijkmogelijkheden vanuit Duinrell, dit maakt het ook interessant. Leuke attracties, vriendelijk personeel die goed opletten, een pluim! Bij sommige matrassen in de stacaravan kon je de vering heel goed voelen. Maar een leuk pretpark waar je je uitstekend kunt vermaken! En waar we ook weer zouden willen komen.