Vakantiebeoordelingen Den Haag

6.3
    Greet
    op 07.01.2012:

Gezellige stad.

Forum theater is erg mooi, Hotel is ook mooi.
    Leuke winkelstraten.

herman
    op 11.12.2012:

Den Haag mooie stad leuke winkels veel mogelijk in de omgeving om te bezoeken.

den haag is prima / Scheveningen bad is stedenbouwkundig een regelrechte ramp jammer
    van het mooie strand en het verstopte Kurhaus. ze hadden van Scheveningen een prachtige badplaats kunnen maken.

Fr. Woning
    op 22.12.2014:

Wij waren er een tijd niet geweest .

22/12 Met de personeelsvereniging , zijn we o.a naar de kerstmarkt in het centrum van Den Haag gegaan . Daar waren we gauw uitgekeken . De Gevangenpoort was vlak bij en met de museumjaarkaart naar binnen . We kregen een rondleiding , door het pand . Aan de overkant lag de Hofvijver en via een poort kwamen we op het binnenhof . Daarna een bezoek aan het Mauritshuis . Het was er druk , met kunstkenners , gelukkig mochten wij er foto's maken . Een uurtje later , zijn we het centrum van Den Haag ingelopen . Een groot aantal winkels vind je in de Passage , die geheel in kerstsfeer waren . Rond zes uur werden we opgehaald met de bus , die ons naar van Der Valk Den Haag - Wassenaar bracht . Daar kregen we in een sfeervol zaaltje een lopend buffet , inclusief de drankjes aangeboden . Bij de kok kon je nog een biefstuk halen , medium of doorgebakken . Wij waren tevreden over het gebodene . Rond tien uur stond de bus klaar , die ons weer naar de eindbestemming Bussum bracht .

Fr. Woning
    op 25.02.2018:

Rondleiding met een gids

Op stap met de Plus Bus naar Den Haag . Eerst maar koffie drinken en wachten op de gids . Aan de overkant liepen we richting tweede kamer . Maar bij de ingang werden we streng gecontroleerd . U kent dat wel , schoenen uit , riem af , je zakken leegmaken . Alles moest in de bak . Door het poortje heen ( er klonk gelukkig geen zoemer ) . Nog even de scanner langs je heen en je kon gaan . Gelukkig hadden we een prima gids , die ons liet zien wat mogelijk was . Wij mochten absoluut geen foto's maken . Na twee uur stonden we beneden , daar toch nog een foto kunnen maken , met toestemming . Ons jas opgehaald en met zijn allen naar buiten , daar werd de rondleiding na twintig minuten afgesloten . Daarna zijn we gaan lunchen .

Ariadne Buitenhuis
    op 03.01.2013:

Diverse stad

Voor ieder wat wils. Cultuur en recreatie. Voor een gezin met kinderen is Den Haag als vakantiestad uiterst geschikt door zijn veelzijdigheid.

Geri
    op 04.10.2007:

Groene en gezellige stad voor iedereen

Een groot gedeelte van Den Haag is gezellig, groen en geschikt voor recreatie. Vooral in de wijk Scheveningen is er iets voor iedereen.

Den Haag is geschikt voor *

Saturday 27-10 Regenbui
Sunday 28-10 Regenbui
Monday 29-10 Regenbui

Reisaanbieders voor Den Haag

Op deze pagina vind je informatie over Den Haag. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Den Haag? Je vindt hier 24 hotels Den Haag en 0 appartementen Den Haag. Vrijwel elk hotel Den Haag heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Den Haag vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Den Haag:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Den Haag over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Den Haag, shoppen Den Haag en bezienswaardigheden Den Haag. Ook vind je hier eventuele foto’s Den Haag en het actuele weer Den Haag. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Den Haag achter!

Ben jij op zoek naar een all inclusive Den Haag of een last minute Den Haag? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Den Haag voor een vliegvakantie Den Haag.

• herman
    op 11.12.2012:

Neem het Novotel ga naar Den Haag en omgeving of naar het strand, maar laat Scheveningen maar links liggen.

• Greet
    op 07.01.2012:

Theater, winkels en musea.