10 beoordelingen voor Appartement Buitenplaats Hof Van Zeeland in Heinkenszand Zeeland

Buitenplaats Hof Van Zeeland

6.7
    6.6
    6.1
    7.1
    diana
    op 08.01.2013:

fijn en kindvriendelijk park

Dit is een leuk park met voldoende faciliteiten en aardig personeel.
    Ook voor vissers is het een goed park.

We zijn er met drie kinderen geweest en hebben het goed naar het zin gehad, er is zeker genoeg te doen.
    Ook de gratis toegang voor het zwembad in Goes is een leuke toevoeging.

Birgitta
    op 26.08.2012:

Goeie uitvalsbasis voor een bezoek aan Zeeland

Hof van Zeeland, op steenworp afstand van Goes, een aanrader voor families met kinderen en waterliefhebbers. Onze bungalow had een grote tuin waar we rijpe bramen konden plukken, een terras met tuinstoelen en een basis inrichting in huis (maar wel een afwasmachine, wasmachine etc). Zoals gezegd zeer kindvriendelijk met springkussens en begeleid vermaak.
    Jammer dat je pas na 3 uur 's middags je huisje in mag en al om 10 uur er uit moet.
    Het enige minpuntje vond ik dat na boeking er flink wat bijkomende kosten zijn. 50 euro voor schoonmaak is belachelijk, helemaal omdat de spinnenwebben aan de muur hingen.
    Maar toch zou ik terug gaan en dan hopen op een huisje aan het water.

Renate van der Veen
    expert beoordeling
    op 05.09.2011:

Ruime huizen op een zeer rustig park, veel particuliere huizen en huizen die verhuurd zijn voor een langere periode.
    Ideaal als je rustig wilt zitten en niet te dicht bij het strand hoeft te zitten.

Lees complete beoordeling
    Patricia Helmons - de Vries
    expert beoordeling

Rustig gelegen park met ruime bungalows. Het park heeft niet heel veel faciliteiten en ligt iets verder van het strand af, maar zeker een aanrader voor mensen die rustig en centraal willen verblijven.

Lees complete beoordeling
    Dinie
    op 04.10.2007:

Huisjes waren zeer goed,verder niets te beleven

Komt u voor rust dan is dit een goed park. Houd u van fietsen en hoeft alleen het huisje prima tre zijn dan kunt u hier Zeer goed vertoeven.

A
    op 29.10.2007:

Wel leuk, maar jammer van de grote vijver die alleen bestemd is voor het vissen, verder niets

Recreatieteam is erg goed voor de kinderen, maar voor volwassen is er weinig. Zwembad de Stelleplas is aan de overkant van het park, maar was erg koud in de zomer. Op het park zelf valt niet zoveel te beleven.

Thijs
    op 20.09.2007:

Hebben ons goed geamuseerd

We hebben deze accommodatie gekozen omdat hij in de folder aangeprezen werd als een park met uitstekend viswater erbij. Echter, wij hebben in deze 14 dagen nog geen een vis gevangen. Laat staan door anderen vissers eruit zien halen dat viel ons erg tegen (vooral bij onze kinderen). Verder hebben wij het naar onze zin gehad.

Marga
    op 27.08.2007:

Ik vond het te gek, heerlijk uitgerust en iedereen had het naar z'n zin

Ik vind hof van Zeeland, een mooi rustig park met uitstekende luxe huisjes, volop privacy en veel ruimte om het huisje. De zee is wel een half uur rijden wat ik jammer vond, maar er was een uitstekend zwembad voor alle leeftijden wat (3 baden). Wij hebben er heerlijk gerelaxed en de kinderen ook.

Faciliteiten van Buitenplaats Hof Van Zeeland

• Aan/nabij rivier of meer

Buitenplaats Hof Van Zeeland is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling
  • Attractieparken/ Waterparken obv 1 beoordeling
  • Culinair obv 1 beoordeling
  • Sightseeing obv 1 beoordeling
  • Watersport obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Heinkenszand

Tuesday 27-10 Regenbui
Saturday 31-10 Bewolkt
Sunday 1-11 Regenbui
Monday 2-11 Regenbui

Reisaanbieders voor Buitenplaats Hof Van Zeeland

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Buitenplaats Hof Van Zeeland in Heinkenszand, Zeeland.

Vakantiepanel.nl heeft 10 vakantie beoordelingen Buitenplaats Hof Van Zeeland.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Buitenplaats Hof Van Zeeland vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Buitenplaats Hof Van Zeeland scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Buitenplaats Hof Van Zeeland vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Buitenplaats Hof Van Zeeland en het actuele weer Heinkenszand. Bekijk hier ook andere Appartements Heinkenszand of Appartements Zeeland. Op de pagina van Heinkenszand vind je vakantiebeoordelingen Heinkenszand en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Buitenplaats Hof Van Zeeland achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Buitenplaats Hof Van Zeeland!

Reisaanbieders voor Buitenplaats Hof Van Zeeland

• diana
    op 08.01.2013:

Wij vonden de bedden iets minder, wellicht kan hiernaar gekeken worden. Verder iets vaker het springkussen opzetten.

• Birgitta
    op 26.08.2012:

Aanraders: dagje Middelburg, dagje boerderijen bezoeken (van kaasmaken tot bessenwijn tot pannenkoeken meel) Groot voordeel: een buitenzwembad met grasweide maar als het eens regent.. het tropisch zwembad van Goes is binnen 10 minuten bereikbaar én gratis

Renate van der Veen
    expert tip
    op 05.09.2011:

Boek dit park niet als je het erg vindt om overal de auto voor te pakken. Voor je dagelijkse boodschappen is de plaats in de buurt, maar voor toeristische trekpleisters is het min. een half uur rijden om er te komen. Dit geldt ook voor het strand.

Patricia Helmons - de Vries
    expert tip

Het park is gebouwd als een soort dorp; iedere bungalow heeft een ruime tuin en ligt op voldoende afstand van de andere bungalows. Er is veel water in het park aanwezig. Het ligt iets verder van het strand, maar per fiets of auto is het goed bereikbaar. Ideaal park voor gezinnen met kinderen.