Camping Heino reviews

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2017

Weer een maandje Camping Heino .

We ontmoette weer vele bekende , de meeste buurtjes waren er ook weer . Dit keer veel regen en een dag een flinke storm , maar toch . We hebben ons beste vermaakt . De camping word goed geleid door de familie en medewerkers . Er waren veel activiteiten op en buiten de camping , heel gezellig . We hebben weer geboekt voor het volgend jaar , dus tot september 2018 .

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2017

Camping heino is een mooie en een Rustige camping.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2017

Wij hebben weer geboekt .

01/02 Zoals elk jaar worden , de formulieren gestuurd , om te reserveren voor de maand naar keuze . De maand september is voor ons een favoriete maand . Wij hopen op een zonnige maand . ========== Wij bevelen de Camping Heino en het Restaurant De Remise aan .

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2017

Camping heino is toppie. Wij gaan de maanden juni en september .

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2016

Geweldig.

Camping heino is een mooie camping , wij gaan de maande juni en september . Dan word er voor de senioren van alles gedaan. .

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2016

De Trekkershut .

11/10 Vlak bij het toilet gebouw ( Centraal gelegen ) , staan momenteel drie trekkershutten . Op het veld de Iep staat een trekkershut met drie slaapplaatsen , buiten staan vier stoelen en een tafel . Via een opstapje kom je binnen . Aan de beide zijkanten een eenpersoonsbed , verhoogt een eenpersoons bed , te bereiken via een laddertje . Worden doorlopend verhuurd .

Laatst bijgewerkt: 27 september 2016

Het was weer geweldig .

27/09 De september maand en een paar dagen eerder komen hadden we geboekt . Het werd een fantastische maand , mede door het mooie weer . Er waren weer de nodige activiteiten , waarbij nieuw was , fietsen en op een mooie plek picknicken . In de avond werd er veel gejeu de bould . De fietsbingo een flinke fietstocht , met daarna de barbecue . Eens in de week was er klootschieten . Zo vloog de maand voorbij . Het was er deze maand vrij druk met kampeerders en andere gasten . Het is ook een camping om aan te bevelen . HET WAS ER WEER GEWELDIG !!!

Zo stonden we op veld De Iep .
Een van de velden
Fiets piknick