1 beoordelingen voor Bungalow De Bergen in Wanroij Noord-Brabant

• Staanplaats/verblijfstype
    Ine
    op 10.08.2007:

Was dit jaar erg slecht

We stonden op een schiiterende rustige plaats met na de middag veel schaduw. Alleen stonden we onder bomen die helemaal vol luizen zaten.
    Onze caravan en alles zat onder luizen. Tot in bed toe.
    Daarom zijn we eerder naar huis vertrokken. Ik heb nog wel een klacht ingediend bij het park maar tot op heden heb ik nog niets terug gehoord.
    Verder is het op dat park altijd erg mooi en gezellig.

De Bergen is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling
  • Vissen obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Wanroij

Wednesday 18-5 Bewolkt
Thursday 19-5 Onweer
Onweer
Friday 20-5 Regenbui
Saturday 21-5 Bewolkt
Sunday 22-5 Bewolkt
Monday 23-5 Bewolkt
Tuesday 24-5 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Bungalow De Bergen in Wanroij, Noord-Brabant.

Vakantiepanel.nl heeft 1 vakantie beoordelingen De Bergen.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Bungalow De Bergen vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Bungalow De Bergen scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen De Bergen vind je op deze pagina ook eventuele foto’s De Bergen en het actuele weer Wanroij. Bekijk hier ook andere Bungalows Wanroij of Bungalows Noord-Brabant. Op de pagina van Wanroij vind je vakantiebeoordelingen Wanroij en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling De Bergen achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling De Bergen!