Oostappen Vakantiepark Prinsenmeer reviews

1,6

Pietje Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2022

Horror park

Maken dat je wegkomt! Bij aankomst gedropt in een tent koffiezetapparaat zat filter nog in van maanden geleden, met schimmel erop, in de keukenkastjes schimmel, geen matrassen aanwezig. Klacht ingediend overgeplaatst naar een chalet. Geen warm water geen verwarming. Schimmel. Ook niet schoongemaakt, hetzelfde geld voor de tent. Beddengoed wat in folie zit, zie je de bloedspetters en haren van vorige gebruikers. Echt een uitgewoond tokkiepark.

Lex van Barschot
Laatst bijgewerkt: 13 juli 2019

Zeer af te raden

Pas op op deze camping. Er wordt volop gestolen. Zo is bij ons getracht de tv te stelen uit caravan maar deze is beschadigd achter gelaten. Later zijn onze campingstoelen en tafel gestolen. Bij anderen in onze omgeving verdwenen stoelen, een ventilator, een parasol en bij buren een complete bijzet slaaptent met luchtbed. Het personeel van de camping reageert hierop heel laconiek met “ och, dat kan gebeuren” en vindt dat , als we er een probleem mee hebben, we maar naar de politie moeten gaan. Ten tweede is het aanbod van recreatie zeer miniem: steeds het zelfde. De horeca is zeer ondermaats Een ijsje is na 19:00 uur niet meer te koop. Het menu in restaurant is zeer beperkt en het personeel bediend traag en nors. ‘s Avonds is er wek3lijks livemuziek maar dan echt wel voor de liefhebbers van Nederlandstalig Gedreun. Het geluid schalt knetterhard tot na 01:00 s nachts over de camping. Dus kleine kinderen kunnen de weekenden niet spaen.